nr. 148 (noiembrie-decembrie 2016) sanatate

Câteva secrete pentru sănătatea noastră!

Niciodată nu ştim  prea multe despre sănătate. Specialiştii au ajuns la concluzia că nu doar materialul genetic ne ajută să fim sănătoşi , ci şi alte mici detalii care ţin de habitatul nostru. Iată câteva sfaturi emise de medicii specialişti:

– Mănâncaţi mai multă coajă de pâine. Ea conţine de până la opt ori mai multă lizină, antioxidant care luptă împotriva cancerului, decât miezul.

 – Aveţi liber la ulei de măsline şi oţet. Cu ajutorul lor veţi reduce riscul de cancer, îmbătrânirea prematură, obezitatea şi diabetul.

 – Mănâncaţi zilnic un grepfruit roşu şi, pe cât de des posibil, fructe de pădure. Aminoacizii şi antioxidanţii din ele vă vor ajută să previeniţi cancerul şi bolile mintale.

 -Mănâncaţi cinci porţii de legume şi fructe pe zi. Sănătatea vă va fi intacta chiar şi la vârsta de 90 de ani!

 -Mănâncaţi ciocolată neagră, chiar dacă sunteţi la regim. Nu va avea efect negativ asupra dietei , partea bună este că patru grame de cacao sporesc eficacitatea inimii cu 33%!

 -Luaţi zilnic,un supliment de magneziu . Veţi fi cu 40% mai puţin predispus la deces produs de orice fel de afecţiune fizică

-Savuraşi două ceşti de cafea pe zi, dacă vreţi să preveniţi cu până la 55% apariţia infarctului sau a bolilor cardiovasculare.

 -Beţi ceai de mentă,el conţine antioxidanţi puternici care reduc cu 60% inflamaţiile organelor şi previn apariţia diabetului.

 -Nu consumaţi mai mult de trei pahare de alcool pe zi. Experţii de la Harvard spun că aceasta este reţeta ideală pentru o sănătate curată.

 – Nu duceţi boala pe picioare. Cei care îşi pun sănătatea pe locul doi şi nu se menajează în perioada cronică a unei răceli sau altei boli sunt de două ori mai predispuşi la atacuri de cord fatale şi la complicaţii serioase ale afecţiunilor. Dacă sunteţi răciţi, rămâneţi în pat!

 -Stingeţi focul din stomac. Dacă suferiţi de usturimi în piept, mergeţi la medic. Aceste arsuri slăbesc puterea inimii, spun specialiştii de la International Journal of Cardiology.

 – Râdeţi mult. Alegeţi o comedie, în locul unui film de acţiune sau horror, deoarece o oră de râs vă relaxează corpul şi mintea îndeajuns încât să se regenereze după atacurile de stres.

-Fiţi relaxaţi. Oamenii stresaţi traiesc cu 20 de ani mai puţin decât un om cu o stare psihică normală. Dacă adăugăm şi fumatul la această formulă ne putem explica de ce foarte mulţi oameni suferă decese premature.

 -Nu vă mai stresaţi la muncă. 70% dintre sinucigaşi au ales să-şi ia viaţa din cauza stresului de la serviciu. Alegeţi să fiţi calmi şi să nu luaţi problemele acasă. 

-Căsătoriţi-vă. Contrar multora care văd viaţa de familie un iad, specialiştii au demonstrat că persoanele căsătorite au o rată de deces mult mai apropiată de parametrii normali, decât cei care au ales burlăcia! Prin urmare, datorită confortului psihic şi protecţiei partenerului de viaţă, persoanele căsătorite trăiesc mai mult.

-Faceţi sport cu greutăţi. Cercetătorii de la Universitatea din Michigan au demonstrat că bărbaţii care fac antrenament de forţă regulat şi-au scăzut cu opt puncte presiunea diastolică. Îndeajuns pentru a reduce cu 40% riscul de atac cerebral şi cu 15% pe cel de infarct!

-Faceţi mişcare în aer liber! Vei reduce orice formă de depresie până la 100%, iar corpul  se va simţi cu 50% mai bine!

 -Parfumaţi dormitorul cu iasomie sau trandafir, pentru a avea un somn liniştit. Cei care nu se odihnesc corespunzator sunt mult mai predispuşi bolilor de inima, mintale şi diabet.

 -O oră de somn la prânz face minuni pentru trup şi suflet. Efectul lui este imediat, iar remediu mai bun pentru boli sau afecţiuni decât somnul nu există!

Din aceeasi categorie

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.