nr. 149 (decembrie 2016 - ianuarie 2017) diete
Ce ar trebui să mâncăm de sărbători pentru a nu ne îngraşa

Masa de Crăciun  şi de Revelion abundă în calorii pentru că mâncăm mezeluri-tobă,cartaboş,lebăr,sarmale, cârnaţi,friptură şi cozonac la aceeaşi masă.Sigur,un aport caloric ridicat într-un timp atât de scurt poate creşte numărul de kilograme indicat de cântar. Pentru a nu ne îngraşă, trebuie să fim atenţi la hrana noastră alegând anumite alimente care pot compensa aportul caloric masiv de la masa de Crăciun şi cea de Revelion.

Începem ziua cu micul dejun.Deşi o masă copioasă seară nu prea lasă loc foamei de dimineaţă, nu trebuie să sărim peste micul dejun când este indicat să optăm pentru produse alimentare cu indice glicemic scăzut şi pentru carbohidraţi cu eliberare treptate.Cu alte cuvinte, trebuie să mâncăm un bol de cereale cu iaurt dimineaţa, dar asigurându-ne că cerealele sunt mixte, neprocesate, fără fructe confiate şi fără adaos de zahăr.

Mâncând dimineaţă ne punem metabolismul în mişcare, el începând să ardă mai bine grăsimile, iar senzaţia de foame va întârzia să apară pe restul zilei.

Următoarea masă trebuie să fie prânzul. În toate zilele de după sărbători ar trebui să optăm pentru proteine slabe, dar şi pentru legume şi verdeţuri.

Nu trebuie să uităm de  cină. Chiar dacă se ia mai târziu seară, nu trebuie să sărim peste ea. Dacă lăsăm să treacă prea mult timp să treacă între mese, ritmul metabolic încetineşte,adică ardem mai puţine calorii. Secretul este să oferim periodic câte ceva de mâncare corpului pentru ca el să fie în continuare activ, cu condiţia că ceea ce mănâncăm să fie redus caloric, dar ridicat nutritiv.P

Related Post

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.