nr. 157 (august-septembrie 2017) bcronline

Contul Online BCR, un nou produs ce oferă servicii financiare de bază

Banca Comercială Română oferă un nou produs bancar, dezvoltat pentru a oferi tuturor servicii financiare de bază – Contul Online BCR. Contul poate fi deschis rapid și ușor, accesând site-ul BCR (www.bcr.ro), de pe orice dispozitiv cu acces la internet.

„E nevoie, în prezent, de servicii cât mai rapide și ușor de folosit. Contul Online BCR vine să răspundă acestei nevoi într-un mediu în care românii sunt din ce în ce mai prezenți – cel virtual. BCR a ales să se implice activ în promovarea inovației digitale, prin introducerea susținută de noi facilități și educarea permanentă a clienților și angajaților. După ce am introdus pe piața locală autentificarea biometrică în serviciile digitale și am modernizat platformele de Internet si Mobile Banking, deschiderea unui cont curent la BCR, 100% online, este un pas firesc în strategia noastră de a oferi servicii digitale de top consumatorilor din România”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.

Contul Online BCR poate fi deschis de către orice persoană cu vârsta minima de 18 ani, cetățean român, urmând să beneficieze de:

  • Cont curent în lei şi card de debit contactless ataşat;
  • Servicii Digitale (Internet, Mobile si Phone Banking);
  • Notificări prin SMS la încasarea salariului în cont;
  • Plăți facturi și transferuri intrabancare gratuite.

Singurele condiții pentru validarea Contului ONLINE sunt ca solicitantul să dețină un act de identitate valabil și un cont bancar în lei deschis la orice altă bancă din România, urmând ca activarea contului online să se realizeze printr-un simplu transfer bancar în lei.

În primele șase luni, Contul Online BCR poate fi testat gratuit întrucât comisionul de administrare este ZERO. După această perioadă, se vor aplica tarifele și comisioanele standard aferente pachetului ClasiCont BCR.

Serviciile digitale ale Băncii Comerciale Române BCR sunt în continuă creștere în ultimul an, datorită investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților.

În primele șase luni ale anului 2017, s-a înregistrat un ritm de creștere de 10.000 de clienți de Mobile Banking pe lună, iar aplicația de Mobile Banking a BCR s-a descărcat de peste 250.000 de utilizatori în 2017, de peste trei ori mai mult decât în 2014.

Din aceeasi categorie

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.