Nr. 187 (februarie-martie 2020) 11
InterContinental Hotels Group aduce Holiday Inn în România

InterContinental Hotels Group, una dintre cele mai importante companii hoteliere din lume, a anunțat că va readuce brandul Holiday Inn în România odată cu semnarea contractului pentru Holiday Inn Bucharest Times.

Hotelul se va deschide în toamnă / iarnă a acestui an și vă avea 102 camere, fiind dezvoltat de către De Silva Group în baza unui acord de franciză, pentru prima oară cu partenerul IHG.

Holiday Inn Bucharest Times vă dispune de o locație excelența în centrul orașului, la 1 km. de Bulevardul Unirii și de Stadionul Național și la o scurtă călătorie cu metroul spre principalele zone de business ale Bucureștiului.

Anunțul este un pas strategic important în creșterea prezenței IHG în România, marcând prima semnare în țară din ultimii 20 de ani și alăturându-se celor două hoteluri deja deschise: InterContinental București și Crowne Plaza București.

Al șaselea oraș ca mărime din Uniunea Europeană, Bucurestiul a înregistrat una dintre cele mai rapide rate de creștere a sejururilor turistice în Europa, arătând un potențial interesant pentru extinderea unor mărci cunoscute și îndrăgite precum Holiday Înn.

Miguel Martins, Director de Dezvoltare pentru Europa de Est și Turcia, IHG, a declarat: „Suntem nerăbdători să fim parteneri ai grupului De Silva și să aducem pentru prima dată marca Holiday Inn în București. România este o destinație europeană de afaceri și de agrement din ce în ce mai populară, cu o creștere puternică a pieței și o mulțime de oportunități de extindere a ariei de prezența IHG. Această semnare subliniază momentul semnificativ pe care îl înregistrează brandul Holiday Inn în Europa și este un semn clar al încrederii proprietarilor și partenerilor noștri în potențialul acestei mărci.”

Virgil Calina, CEO al grupului De Silva, a adăugat: „Suntem încântați de acest parteneriat cu IHG în cadrul acestui proiect și de posibilitatea de a beneficia de sistemele și expertiza sa de talie mondială. Credem cu tărie că o marcă bine cunoscută la nivel mondial, cu o propunere de brand unică, cum este Holiday Inn, se va potrivi excelent orașului București și așteptam cu nerăbdare să îi întâmpinăm pe oaspeții din România și din afara țării.”

Hotelul va dispune de conceptul Holiday Inn’s Open Lobby. Acesta transformă tradiționalul hol al hotelului într-un spațiu ce combină recepția, restaurantul, barul, lounge-ul și centrul de afaceri într-un singur spațiu deschis, cu un design contemporan.

Brandul Holiday Inn este unul dintre cele mai recunoscute mărci hoteliere de pe glob și unul dintre cele mai mari branduri din portofoliul în curs de dezvoltare al IHG, oferind servicii calde și prietenoase începând cu 1952.

Pentru proprietari, brandul oferă posibilitatea de a genera profituri mai mari, furnizând servicii de înaltă calitate pentru turismul de afaceri, având sisteme recunoscute pentru: gestionarea veniturilor, capacități tehnologice și IHG Rewards Club, unul dintre cele mai mari programe de loialitate hotelieră din lume.

Related Post

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.