ACTUALITATE lg-logo-white-background-f5

LG electronics anunță rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2017

Segmentul home entertainment are profitabilitate record; cele mai mari profituri trimestriale înregistrate vreodată pe segmentul electrocasnice!

LG Electronics Inc. (LG) a anunțat la sfârșitul săptămânii trecute câștiguri consolidate de 15.220 miliarde KRW (13,44 miliarde USD) pentru al treilea trimestru din 2017, înregistrând o creștere de peste 15% față de același trimestru al anului trecut. Toate cele patru unități majore de business ale companiei LG au raportat câștiguri mai mari față de aceeași perioadă a anului precedent. Câștigurile operative trimestriale aproape s-au dublat față de 2017, ajungând la 516,1 miliarde KRW (455,7 milioane USD). Acest lucru reflectă o profitabilitate puternică a segmentelor de home entertainment și produse electrocasnice, în ciuda mediului de afaceri pesimist rezultat din îngrijorările crescânde ale comerțului internațional.

The LG Home Appliance & Air Solution Company a avut din nou cea mai mare contribuție la câștigurile trimestriale, cu 4.980 miliarde KRW (4,4 miliarde USD), o creștere de 16% față de aceeași perioadă a anului anterior, susținută de vânzări solide în America de Nord, Europa și Asia, în special pe piața domestică. Veniturile operative, de 424,9 miliarde KRW (375,16 milioane USD), au fost cu 26% mai mari față de anul precedent. Se anticipează menținerea la nivel ridicat a cererii pentru aparate premium în Europa, America Latină și Asia, mai ales Coreea, în cel de-al patrulea semestru.

The LG Home Entertainment Company a raportat cel mai ridicat nivel de profit operativ trimestrial, de 458 miliarde KRW (404,39 milioane USD), precum și o marjă operativă record, de 9,9%, grație cererii crescute de televizoare premium în cele două Americi și Asia. Vânzările au crescut cu 12% față de aceeași perioadă din 2016, la 4.640 miliarde KRW (4,09 miliarde USD). Strategia LG, de a depăși competiția de volume mari prin extinderea componentei premium a comerțului cu televizoare, cu accent pe televizoare OLED și Ultra HD, se dovedește a fi una de succes. Vânzările de unități OLED până la finalul celui de-al treilea trimestru erau echivalente cu numărul total de unități vândute în 2016, care au însemnat mai mult decât dublul cifrelor pe 2015.

The LG Mobile Communications Company a înregistrat câștiguri-record, de 2.810 miliarde KRW (2,48 miliarde USD), o creștere de 8% față de anul precedent și de 4% față de trimestrul anterior, în principal datorită vânzărilor smartphone-ului vârf de gamă G6, precum și ale modelelor gamei de mijloc, precum seriile Q și K. Pierderile operative de 375,3 miliarde KRW (331,37 milioane USD) au însemnat o îmbunătățire de 13% față de al treilea trimestru din 2016. Livrările de smartphone-uri, de 13,7 milioane unități, au fost cu 44% mai mari decât în al doilea trimestru pentru piața domestică și cu 9% mai mari în America de Nord. În ultimul trimestru al anului, unitatea de business se va concentra pe promovarea vânzărilor apreciatului V30 și pe îmbunătățirea competitivității de cost.

The LG Vehicle Components Company a obținut vânzări solide, de 873,4 miliarde KRW (771,2 milioane USD), cu 29% mai mult față de al treilea trimestru din 2016, raportând totodată pierderi operative de 29 miliarde KRW (25 milioane USD) în acest trimestru, ceea ce reflectă investițiile continue în cercetare și dezvoltare, și în dezvoltarea unui nou segment de afaceri. Vânzările de produse infotainment și de componente pentru vehicule electrice (EV) s-au menținut la un nivel crescut, deși vânzările stagnante de automobile la nivel global au afectat creșterea acestei unități de business. O creștere în producția de EV de către producătorii majori de automobile va sprijini pe viitor dezvoltarea afacerii componentelor de vehicule.

Din aceeasi categorie

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.