nr. 150 (ianuarie-februarie 2017) PowerPoint Presentation
Melody Design: Comunicăm prin imagini!

Concept – Design – Print

 

Melody Design este o firmă relativ tânără, înființată în anul 2009, care dispune însă de personal experimentat, cu o vastă vechime în domeniu. Activitatea principală a societăţii este producția publicitară: Print indoor-outdoor, produse personalizate, signalistică, Tv/Radio/Internet, Tipar digital/Offset.

 

“Ne place să comunicăm prin imagini. Analizând imaginile produselor prezentate de noi veți înțelege mai ușor ce avem de oferit. În fiecare dimineaţă, Melody Design îşi umple ceştile cu aromă de artă şi un strop de publicitate, în căutarea celui mai bun gust al design-ului.

Creativitatea grafică împreună cu bunul simţ al echilibrului şi-au dovedit importanţa pentru fiecare dintre clienţii noştri. Cei care au gustat din pasiunea noastră nu numai că s-au trezit la realitate, dar au şi înţeles clar faptul că îmbinarea dintre creativitatea grafică și calitatea printului reprezintă modalitatea cea mai bună de implementare a unui brand în piaţă. În opinia mea, în activitatea noastră există patru principii de bază după care trebuie să ne ghidăm.

Primul este să fii diferit. Diferenţa este unul dintre cei mai importanţi factori pentru definirea ta ca marcă. Melody Design va identifica acele elemente care îţi caracterizează în mod unic societatea, produsul sau serviciul. Vom elabora apoi modalităţi speciale, unice, pentru ca tu să comunici caracteristicile respective. 

Mergând mai departe la următorul pas, trebuie să spui lumii cine eşti şi ce faci. O soluţie creativă dezvoltă o relaţie emoţională între tine şi cei la care doreşti să ajungi. Astfel, printr-o idee creativă vei transmite clar mesajul care te identifică şi te personalizează.

La fel de important este să câştigi aprecierea brand-ului tău. Oare de ce plăteşte atâta lume mai mult pentru produsele de marcă? Aprecierea puternică a unui brand face mai uşoară decizia de a cumpăra.

Ultimul principiu este să păstrezi integritatea brandu-ului tău. După cum ştim cu toţii, un brand reprezintă o promisiune pe care o faci consumatorilor. Dacă nu te ţii de promisiune, nici toate reclamele din lume nu vor mai fi în stare să te ajute să îţi recâştigi  consumatorul. Un brand începe întotdeauna din suflet”, a precizat Raluca Dascălu, directorul general al Melody Design.

 

Detalii pe site-ul www.melodydesign.ro sau la telefon 0734.860.434.

 

Related Post

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.