nr. 150 (ianuarie-februarie 2017) terasteel
Un nou rebranding – Plastsistem devine TeraSteel

Plastsistem, membră a Grupului Teraplast ce activează pe pieţele de panouri sandwich şi structuri metalice zincate, îşi va schimba denumirea în TeraSteel, pentru a marca o nouă etapă în dezvoltarea companiei se precizează în  comunicatul de presă transmis la începutul anului 2017.

”Anul acesta se împlinesc 10 ani de la demararea producţiei de panouri sandwich, perioada în care compania a evoluat de la locul 11 în piaţă, la poziţia a două, cu o cota de aproximativ 20% din piaţă de panouri cu spumă poliuretanică. În plus, compania este începând din 2015 liderul pieţei de structuri metalice zincate. Ne dorim ca toate reuşitele din ultimii 10 ani să fie marcate de o nouă identitate vizuală şi un nou nume, care să evidenţieze ceea ce facem şi nouă etapă în care intrăm. TeraSteel este un lider pe piaţă internă şi îşi propune să devină un jucător important şi la nivel regional. Suntem parte a Grupului Teraplast, iar noua denumire va evidenţia acest aspect. Grupul Teraplast include compania TeraPlast, subsidiara TeraSteel, fosta Plastsistem, subsidiara TeraGlass, începând cu aprilie 2015, subsidiara Teraplast Logistic, începând cu iunie 2016 şi Politub, entitate controlată în comun”, a subliniat Dorel Goia, Preşedinte al Consiliului de Administraţie.

TeraSteel are o cifră de afaceri anuală de peste 25 de milioane de euro, peste 30% din această valoare fiind realizată pe pieţele externe. Compania exportă în Ungaria, Cehia, Bulgaria, Ucraina, Slovacia, Republica Moldova.
Grupul Teraplast un procesator de PVC din ţara noastră şi unul dintre cei mai importanţi producători de materiale pentru piaţă construcţiilor şi instalaţiilor. Portofoliul de produse al grupului este structurat pe şase linii de business: instalaţii şi amenajări, profile tâmplărie, granule, panouri termoizolante, structuri metalice zincate şi tâmplărie termoizolantă.
Facilităţile de producţie ale companiilor din grup sunt localizate în Parcul Industrial Teraplast, dezvoltat pe o suprafaţă de peste 200.000 de metri pătraţi, în extravilanul municipiului Bistriţa. În perioada 2007-2014 grupul Teraplast a investit peste 260 de milioane de lei în dezvoltarea şi modernizarea capacităţilor de producţie, dar şi în extinderea portofoliului de produse.

Related Post

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.