nr. 164 (martie - aprilie 2018) pexels-photo-394416

UTI furnizează Aeroportului Otopeni servicii de întreținere preventivă

UTI furnizează Aeroportului Otopeni servicii de întreținere preventivă (revizii periodice lunare pentru menținerea echipamentelor în parametri de funcționare proiectați) și predictivă ( intervenții accidentale, reparații, suport logistic, oricând este nevoie) pentru sistemele de telecomunicații și curenți slabi (TVCI, control al accesului, detecție și semnalizare a incendiului/scurgerilor de gaze, sonorizare, sincronizare a timpului etc) din componența aeroportului, inclusiv a sistemului de parcare. Aceste servicii sunt prestate în baza unui contract atribuit prin licitație publică. În cazul defectării uneia dintre componentele sistemului de parcare, personalul UTI intervine în termen de maxim 10 minute de la semnalarea incidentului, conform prevederilor contractuale. Defecțiunea trebuie semnalată de personalul aeroportului, responsabil de administrarea parcării, iar intervențiile au loc doar în prezența acestuia.

UTI nu are nicio legătură cu încasarea sau colectarea taxelor de parcare de la Aeroportul Internațional Henri Coandă București, aceste activități fiind în atribuția personalului CNAB.

Din aceeasi categorie

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.