ACTUALITATE virtual-agro-fair-primul-targ-virtual-dedicat-agriculturii-din-romania_size24
Virtual Agro Fair, primul târg virtual dedicat Agriculturii din România

Pandemia actuală a produs un șoc major pentru economia europeană și mondială, iar majoritatea industriilor resimt declinul economic, printre care și agricultura.

Componenta necunoscută din evoluția virusului Covid-19 a făcut ca oamenii să aibă temeri legate de asigurarea necesarului de hrană, astfel cu atât mai mult fermierii și cei din sectorul agricol au nevoie de măsuri rapide și de susținere pentru a asigura continuitate în aprovizionarea populației.

Pentru a sprijini industria agricolă și a diminua efectele negative ale acestor vremuri fără precedent,  în perioada 10-12 iunie are loc primul târg virtual din România dedicat domeniului agricol, unde sunt așteptați peste 20.000 de participanți din rândul fermierilor și al companiilor din sectorul agriculturii. Totul însă, la distanță, respectând normele sociale și legislative ale situației mondiale din prezent.

Cum funcționează și care sunt beneficiile Virtual Agro Fair?

Târgul este organizat pe o platformă digitală care permite companiilor să își prezinte portofoliul de produse, să propună oferte speciale și să intre în contact direct prin chat și webcam cu reprezentanții firmelor interesate, costul de participare fiind zero pentru participanți și mic în comparație cu varianta clasică a unui târg.

Astfel, utilizatorii experimentează și accesează în timp real funcționalități și activități organizate în cadrul unui Târg de Agricultură, iar din câteva click-uri pot fi vizitate toate companiile de interes din industrie. Harta evenimentului este interactivă, participanții având posibilitatea de a vizualiza detalii și de a intra în contact cu expozanții târgului.

Pe durata celor trei zile de târg, vor avea loc conferințe live cu invitați ai autorităților publice, companii din domeniu care își vor prezenta numeroase oferte valabile în perioada desfășurării evenimentului, dar și cu fermieri care pot intra în dialog cu invitații. Avantajul îl reprezintă atingerea unui public numeros, de pe orice device, de la orice distanță și fără limitare de timp, într-un mediu securizat din punctul de vedere al colectării informațiilor de înregistrare.

”Industria agrobusiness este și va fi mereu un mediu efervescent care se adaptează la condițiile exterioare foarte repede. Am propus și am găsit deschidere de la companii să punem în același loc, fie el și virtual, toată cererea și oferta din această industrie și suntem siguri că va fi un eveniment cu multiple beneficii pentru toți participanții.” spune Valentin Văcăruș, Organizator târg și Manager Godmother.

Pachetele de participare sunt disponibile la adresa: hello@godmother.ro

Despre Godmother

În piața de comunicare de 20 de ani, Godmother, ca agenție focusată pe brand experience, și-a propus să includă componenta digitalizării în toate proiectele pe care le desfășoară, având la activ peste 1000 de evenimente.

Printre clienții agenției se numără Google, BASF,  Rompetrol, Agricover, Profi, H&M, Heineken, Henkel, Ursus, Forever Living Products, Servier etc.

Related Post

Termeni si conditii
Business Press este o publicatie gratuita. Editorul isi rezerva dreptul de a determina categoriile de cititori care primesc publicatia gratuit. Orice parte a publicatiei poate fi reprodusa numai cu mentionarea sursei.