Epic Visits lansează un serviciu nou de gift card-uri printr-o campanie inedită cu Muzeul de Artă Recentă

Epic Visits, platforma de travel dedicată vacanțelor cu factor epic, lansează un serviciu nou de gift card-uri digitale, printr-o campanie de promovare cu Muzeul de Artă Recentă MARe. Campania are ca scop promovarea în rândul publicului a unor cadouri experiențiale ce combină arta și turismul.

Astfel, cei aflați în căutarea unor cadouri deosebite pentru colegi, prieteni sau familie, pot opta pentru un gift card digital în ediție limitată (100) care incorporează o pictură parte din expoziția permanentă de la MARe. Gift card-ul, ce include și un bilet de acces la muzeu, poate fi folosit la rezervarea unei cazări sau a unui pachet turistic de pe www.epicvisits.com. Epic Visits listează top 10% proprietăți cu un factor epic (design, poveste, priveliște, locație, experiență). Printre aproape 200 de listări se regăsesc și locuri mai puțin cunoscute, dar care demonstrează cât de aspiraționale pot fi destinațiile românești.

Muzeul de Artă Recentă (MARe) a fost înființat în 2018, odată cu aniversarea a 100 de ani de la Marea Unire. Primul muzeu de artă privat deschis în ultimii 100 de ani, acesta pune accentul pe arta românească produsă din anii ’60 până astăzi. MARe abordează teme contrastante ale artei românești, reconsiderând critic subiecte precum progresul și regresivitatea, estetismul, utopia și distopia, construcția și disoluția, dizidența, credința și blasfemia, tradiția și inovația. Colecția cuprinde 550 de lucrări realizate de artiști români, precum sculptură, pictură, instalații, colaje, fotografii etc.

Unul dintre acești artiști este Nicolae Comănescu, a cărui lucrare, „Cu chelie mare și cu urechi/Non-stop painting” se regăsește în colecția permantă MARe.

Epic Visits este un start-up fondat de antreprenorii Raluca Jianu, Mihai Bârsan, Emanuel Pasat și Bogdan Jianu.

În vara anului 2021, start-up-ul a obținut o finanțare pre-seed de 150.000 euro prin platforma de investiții SeedBlink, printre investitorii care s-au alăturat proiectului numărându-se Dragoș Anastasiu (Touring Eurolines), Adrian Țuluca (Propaganda Creative Marketing) și Felix Tătaru (GMP Group).