Filbo, soluția 100% digitală ce oferă finanțare micilor antreprenori, face un nou pas în strategia de susținere a mediului antreprenorial din România. Astfel, încheie un parteneriat cu SOLO, prima aplicație digitală de contabilitate adresată PFA-urilor, pentru a pune la dispoziția utilizatorilor săi oferte diversificate care să-i ajute să-și dezvolte afacerea. În urma parteneriatului, clienții SOLO vor putea accesa direct din platformă opțiunea de eșalonare a taxelor către stat în 3 sau 6 rate, utilizând produsul FilboTax.
Prin parteneriatul dintre cele două fintech-uri, utilizatorii pot beneficia de soluții complet digitale de administrare a afacerilor. Pentru plata taxelor către stat, SOLO are în vedere partea contabilă, precum completarea declarației unice de venit, iar Filbo oferă sprijinul financiar. Prin produsul FilboTax, antreprenorii care dețin un PFA, II, sau IF cu peste 12 luni de activitate și venituri de cel puțin 100.000 RON, pot opta pentru eșalonarea platei taxelor către stat în 3 sau 6 rate lunare.
„Plata taxelor către stat, precum și completarea declarației unice de venit este un moment important pentru toți cei care realizează venituri extrasalariale. În prezent, sunt peste 400.000 de PFA-uri active în România care trebuie să desfășoare acest proces până pe 25 mai. Având în vedere faptul că SOLO este un contabil digital și prietenos, care se ocupă de toate procesele contabile ale unui PFA, de la înființare până la radiere, considerăm că parteneriatul cu Filbo reprezintă un pas important pentru noi, întrucât ne ajută să ne extindem paleta de servicii pe care le punem la dispoziția utilizatorilor noștri”, declară Annemarie Fabian, Co-fondator SOLO.
Filbo își propune să rămână alături de clienții săi printr-o ofertă diversificată de servicii personalizate nevoilor lor. Astfel, prin parteneriate cu companii din domenii diverse, Filbo pune la dispoziția antreprenorilor soluții care să le ușureze operațiunile și să le permită dezvoltarea activității, atât celor către care au dispersat credite, cât și celor care au început un proces de creditare și nu l-au finalizat.
„Sectorul PFA-urilor este unul dinamic, care crește semnificativ de la an la an. Doar în primele trei luni ale acestui an au fost înregistrate cu aproximativ 32% mai multe întreprinderi decât anul trecut, conform datelor publicate de Oficiul Național al Registrului Comerțului, ceea ce se traduce printr-o deschidere mai mare a românilor de a-și găsi o sursă adițională de venit. Parteneriatul cu SOLO deschide noi oportunități pentru antreprenorii români parteneri, întrucât vor putea accesa și mai multe beneficii, pornind de la gestiunea contabilă, pentru eficientizarea procesului de plată a taxelor către stat”, declară Andrei Dogaru, Head of Product al Filbo.
Antreprenorii pot depune declarația de venit necesară plății taxelor la stat până la data de 25 mai. Întrucât aceștia întâmpină dificultăți în ceea ce privește achitarea integrală a sumelor datorate, Filbo le pune la dispoziție posibilitatea eșalonării taxelor, în 3 sau 6 rate lunare. Spre deosebire de alte soluții, FilboTax are un singur comision fix la acordare și zero dobândă pe întreaga perioadă de acordare a creditului. Procesul de acordare este unul rapid și facil, realizat 100% online, cu aprobare în doar câteva ore. După aprobarea cererii, Filbo realizează plata către ANAF, transmițând apoi dovada plății către client.
Despre Filbo
Filbo este o platformă Fintech, ce oferă finanțare pentru micro-întreprinderi și antreprenori individuali. Procesul de aplicare este 100% digital, de la selectarea produsului, încărcarea documentelor, identificarea online, până la semnarea electronică a contractului. Soluția digitală de creditare își propune să sporească accesul la finanțare pentru micii antreprenori, adresându-se unui segment care are nevoie de soluții mai rapide și mai flexibile.
Filbo este singurul fintech din România care beneficiază de programul de garanții europene EaSI, oferit de către Fondul European de Investiții.
Despre Solo
SOLO este primul serviciu 100% digital din România de gestionare a PFA-urilor, lansat la finalul lui 2021, care oferă o soluție simplă, rapidă și ușor de înțeles pentru oricine are sau se gândește să își deschidă o afacere pe cont propriu. În baza unui abonament lunar, soloprenorii beneficiază de servicii care le economisesc timp și energie de-a lungul întregului proces, adunând într-un singur serviciu atât înființarea PFA-ului și găzduirea sediului social, cât și contabilitatea și depunerea declarațiilor. În prezent, peste 5.000 de clienți folosesc platforma SOLO pentru a-și gestiona contabilitatea.