Pentru cei mai mulți părinți din România, în spatele fiecărei mese hrănitoare și a fiecărui zâmbet al copilului său, se află o legătură bazată pe încredere, calitate, siguranță, grijă și respect. Aceste criterii sunt și cele care au stat la baza desemnării brandului Fragedo, drept „Nr. 1 Brand for Kids by Forbes România”. Ales de părinții din România, pentru al șaselea an consecutiv, drept „cea mai de încredere marcă de carne (pui, porc, vită etc.)”, în urma unui studiu realizat de Forbes România și Institutul D&D Research, liderul pieței cărnii de pui, continuă să fie un simbol al excelenței și al angajamentului față de familiile din România pe care TRANSAVIA și l-a asumat de peste trei decenii.
„Fiecare produs care poartă numele Fragedo reprezintă promisiunea familiei noastre pentru familiile din România, de siguranță și calitate înaltă care nu sunt negociabile. Suntem singurii producători de carne de pui din România care deținem și controlăm integral toate facilitățile de-a lungul întregului lanț de producție, de la bob la furculiță. Acest lucru ne permite să garantăm siguranța și calitatea fiecărui produs oferit celor care apreciază autenticitatea, excelența și valoarea nutritivă superioară. Astfel, cei mai exigenți cumpărători, părinții, pot avea încredere deplină în ceea ce pun pe masa celor dragi atunci când aleg din rafturile magazinelor produsele noastre. Ca mamă, știu că pentru părinți, încrederea nu este un simplu cuvânt, ci un sentiment câștigat prin consecvență și responsabilitate. De aceea, prețuim foarte mult această recunoaștere primită în cadrul Galei Frobs Kids, pentru al 6-lea an consecutiv, mărcii premium din portofoliul nostru”, declară Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.
Fragedo este brand-ul emblemă din portofoliul TRANSAVIA, vine în întâmpinarea nevoilor actuale ce țin de alimentație, îngrijire, sănătate și stil de viață ale familiei românești contemporane, având o gamă variată de produse din carne proaspătă de pui, de la produse individuale (piept, pulpe, aripioare, ficăței etc.) până la specialități marinate, gata de gătit.
Hrăniți cu cereale din fermele vegetale lucrate de TRANSAVIA, puii Fragedo sunt apreciați pentru frăgezime și savoare de către cei mai exigenți consumatori, având constant același gust și aceeași calitate, cu valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt gătiți.
Calitatea produselor TRANSAVIA este parte integrantă din strategia de sustenabilitate a companiei, iar un element de bază în realizarea acestui angajament este hrana sănătoasă și nutriția corectă a puilor. În lanțul de producție, integrat vertical 100%, de la bob la furculiță, sunt procesați exclusiv pui crescuți în facilitățile proprii, hrăniți cu cereale produse în cele peste 10.000 de hectare cultivate în fermele vegetale deținute. Recolta este procesată în propria Fabrică de Nutrețuri Combinate, asigurând astfel, zilnic, nutrețuri proaspete fermelor de creștere și de reproducție.
Despre TRANSAVIA
TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandul de carne de pui Fragedo și semipreparate pe bază de pui Papane. Cu capital 100% românesc, compania este inclusă în topul celor mai valoroase portofolii de mărci din România. În cei peste 33 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 31 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 30% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și de pe alte continente. Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) a primit dreptul de a purta pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate. TRANSAVIA a implementant cea mai mare investiție în energie verde din industria alimentară din România, prin care își asigură energia necesară proceselor tehnologice din surse proprii, regenerabile.
Pentru mai multe informații, vizitați https://transavia.ro.