Evenimente dedicate liderilor din 4 domenii, în luna septembrie, la București. Află noutățile, provocările și oportunitățile din HR, Real Estate, ESG și Supply Chain

În luna septembrie vor avea loc la București conferințe dedicate profesioniștilor din domenii precum: resurse umane și employer branding, real estate și construcții, supply chain și logistică, sustenabilitate și ESG. Organizate de BusinessMark, conferințele se vor desfășura în format fizic și vor aduce pe scenă importanți lideri din fiecare domeniu, români și internaționali, pentru a discuta despre provocările cu care se confruntă și oportunitățile ce apar într-un context dinamic, în care reacția de răspuns trebuie să fie rapidă.

 „Profesioniștii din toate domeniile au nevoie de spații de dialog autentice și platforme de învățare continuă. Scenele noastre sunt deschise practicienilor, celor ce se confruntă cu provocări specifice, caută soluții și contribuie la progresul companiilor și echipelor din care fac parte. Ne dorim ca evenimentele noastre să reprezinte oportunități valoroase de dezvoltare”, declară Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

HR Uncovered, evenimentul dedicat poveștilor de succes din departamentele de HR

Primul eveniment, ce va deschide sezonul de toamnă, va fi „HR Uncovered”. Cea de-a 7-a ediție va avea loc pe 19 septembrie, la Radission Blu Hotel, și va aduce în discuție poveștile umane din spatele brandurilor.

Evenimentul le va avea ca invitate speciale pe Els Van De Water din Olanda și pe Zara Whysall din Marea Britanie. Cu este 20 de ani de experiență internațională în coordonarea departamentelor de HR din companii globale și industrii diverse, Els este VP, Global Head of People, Patient Safety and Quality în cadrul Philips. Zara Whysall este Profesor de Psihologie Aplicată în Afaceri la Nottingham Business School, Nottingham Trent University, având o vastă experiență în dezvoltarea liderilor și echipelor de leadership.

Real Estate & Construction Forum, evenimentul ce face o radiografie a pieței imobiliare din România

În data de 22 septembrie, liderii din sectorul imobiliar se reunesc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, la cea de-a XXI-a ediție a „Real Estate & Construction Forum”. Evenimentul va fi structurat în paneluri moderate de importanți experți din cadrul Colliers România și vor fi dedicate segmentelor: RETAIL, INDUSTRIAL & LOGISTICS, OFFICE ȘI REZIDENȚIAL.

Până în prezent au confirmat prezența la eveniment 21 de lideri din domeniu.

„Prin acest eveniment, ajuns la a 21-a ediție, ne dorim să oferim participanților o perspectivă completă asupra tendințelor actuale și să creăm contextul potrivit pentru networking și schimb de idei între profesioniștii din cele 4 zone pe care le abordăm: Retail, Industrial & logistics, Office, Rezidential”, explică Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark.

ESG:Ro, conferința dedicată viitorului sustenabil al organizațiilor

Data de 29 septembrie este dedicată discuțiilor despre viitorul sustenabil, astfel că lideri, specialiști și practicieni ai domeniului vin la JW Marriott Bucharest Grand Hotel pentru a discuta pragmatic despre reglementări și măsurile ce trebuie luate pentru a transforma modul în care facem business.

Invitat special al ediției „ESG:Ro – Environmental, Social and Corporate Governance for a Sustainable Futuredin acest an va fi Sotiris Pastras, Sustainability & Corporate Responsibility Manager în cadrul APIVITA. El vine din Grecia pentru a ne vorbi despre inițiativele ESG cheie pe care le desfășoară în cadrul companiei, precum  Raportul de Sustenabilitate al companiei, certificările B Corp și BREEAM, evaluările CDP și EcoVadis, și Programul Billion Bees prin angajamentul APIVITA pentru 1% for the Planet, și a ne oferi exemple de bune practici în domeniu. Din rolul său în Comitetul pentru Responsabilitate Corporativă al Camerei de Comerț Americano-Elene, contribuie la promovarea sustenabilității și a practicilor etice de afaceri în Grecia.

Alți 11 profesioniști au confirmat până în acest moment prezența.

Supply Chain & Logistics Forum București, al treilea eveniment dintr-un proiect cu acoperire națională

Luna septembrie se încheie cu evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo, ediție ce va avea loc la București pe 26 septembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Evenimentul face parte dintr-o serie mai amplă, ce a avut ediții la Iași și Cluj-Napoca, urmând să se încheie, în luna noiembrie, la Timișoara.

Această serie de evenimente reunește experți și lideri din industrie pentru a împărtăși experiențe, bune practici și strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică. Vom analiza impactul aderării la Schengen asupra fluxurilor logistice, vom explora cele mai noi tehnologii și soluții digitale, și vom discuta despre transformarea sustenabilă a sectorului. Participanții vor avea oportunitatea de a interacționa cu experți ai industriei și de a obține insights valoroase despre viitorul supply chain-ului și logisticii în România și în context european.

Invitat special al ediției din București este Aristides Matopoulos, Professor of Supply Chain Design, Cranfield School of Management, Director, Agile Supply Chain Research Club. El vine din Marea Britanie pentru a discuta despre dezvoltarea lanțurilor de aprovizionare, achiziții și logistică sustenabilă, fiind preocupat de alinierea dintre designul lanțurilor de aprovizionare cu strategia tehnologică și de producție. Este, totodată, cunoscut în special pentru promovarea abordărilor integrate în managementul achizițiilor și aprovizionării care sporesc agilitatea, reziliența și dezvoltarea capacităților pe termen lung.

Aristides colaborează activ cu actori din industrie și autoritățile, în sectoare precum: aerospațial, apărare și sănătate, co-dezvoltând soluții practice pentru provocările complexe de aprovizionare și achiziții.

Alți 12 profesioniști români au confirmat prezența la ediția din București.

„Domeniul Supply Chain & Logistics este în plin proces de reinventare – de la digitalizare și automatizare până la adoptarea practicilor sustenabile. Aceste transformări nu se întâmplă uniform pe întreg teritoriul României, de aceea am conceput un format care să ajungă în principalele hub-uri economice ale țării. Fiecare oraș aduce perspective unice și provocări specifice care aduc complexitate discuției despre viitorul acestei industrii”, explică Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Conferințele BusinessMark vor continua și în lunile octombrie și noiembrie, atât în București, cât și în alte 5 orașe: regiunea Galați-Brăila, Brașov, Oradea, Timișoara, Sibiu. Ele sunt dedicate profesioniștilor din domenii precum: HR, financiar & banking, supply chain și logistică, educație. Pentru mai multe detalii despre evenimente, oportunități de speech și bilete, consultați site-ul https://business-mark.ro/

Despre BusinessMark

Din 2013, BusinessMark organizează evenimente business, dezvoltând în principal concepte proprii, gândite și planificate integral – de la ideea inițială și conceptualizare, până la implementarea finală. Compania adoptă o abordare „all-industries”, dedicând proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Organizatorul își propune să lase o amprentă concretă în viețile profesionale ale participanților, producând un impact real și measurabil prin evenimentele sale.

Misiunea BusinessMark este crearea de contexte pentru schimb de experiență și generarea de idei inovatoare, contexte dedicate dezvoltării profesionale, inspirației și identificării partenerilor strategici potriviți.