Black Friday ca la carte: Peste 220.000 de titluri și reduceri până la 90% la Libris
Sub sloganul Black Friday ca la carte, Libris a pregătit o zi de reduceri până la 90% pentru peste 220.000 de titluri. Campania de Black Friday pe Libris se va desfășura timp de 24 de ore, pe 12 noiembrie.Reducerile vor acoperi atât cărțile în limba engleză (până la 35%), care se bucură de un interes crescut de la an la an, categoria eBooks – unde reducerile vor fi de 20% – dar și bestsellere și noutăți din toate categoriile de top: beletristică, dezvoltare personală, dezvoltarea și gestionarea afacerilor, cărți de parenting și pentru copii. De asemenea, în campanie sunt incluse și peste 1800 jocuri, care vor beneficia de un discount de până la 40%. Ca și în anii trecuți, am inclus in oferta de Black Friday titluri căutate, cum ar fi celebra serie Dune, autori români și internaționali de top, printre care Gabor Mate, Matt Haig, Alex Michaelides, Ioana Chicet Macoveiciuc. Ne așteptăm ca interesul cititorilor să fie crescut, prin urmare am eficientizat procesul de comandă printr-un landing page dedicat campaniei, cu acces rapid la categorii de reduceri, pe categorii de produse, asistență tehnica non-stop și stocuri pe măsură, a precizat Laura Țeposu, CEO Libris.Pregătirile Libris pentru Black Friday au început în urmă cu câteva luni, astfel încât echipa este pregătită tehnic și logistic pentru ca toate comenzile plasate în cadrul campaniei să fie livrate în cel mult 3 zile de la confirmarea lor.
Reduceri de 25% de Black Friday la cadourile experiență de la Complice.ro și discounturi la abonamentele pentru cadouri
De Black Friday, Complice.ro, business online de cadouri și recompense experiențiale, va oferi reduceri de 25% pentru toate pachetele FlexiBox, ce includ un portofoliu variat de peste 30 de experiențe, offline și online. Pachetele de cadouri FlexiBox oferă posibilitatea destinatarului de a-și alege experiența dorită, dintr-o selecție de cadouri experiențiale din domenii diferite: zbor cu motodeltaplanul, cu elicopterul sau avionul ușor, driving pe circuit de asfalt, macadam sau offroad, masaj în doi sau cină romantică, degustări private de cafea, cocktail masterclass, atelier de cupaje, sesiuni de airyoga, dar și experiențe de tip escape rooms online și offline.
Campania de Black Friday desfășurată de Complice.ro va avea loc începând de vineri, 12 noiembrie până duminică, 14 noiembrie, ora 23.59.
FlexiBox este un concept care, într-un an de la lansare, a devenit foarte popular, pentru că oferă mai multă flexibilitate, iar cel ce oferă un asemenea cadou nu poate da greș, chiar dacă nu este sigur care sunt preferințele destinatarului. Clienții pot alege dintr-un portofoliu variat de experiențe, online și offline, ce pot fi accesate în decurs de 1 an.
Pe același considerent, am pregătit și reduceri la abonamentele de experiențe, un concept lansat recent de Complice.ro. Ne dorim astfel să oferim cât mai multor clienți posibilitatea de a beneficia de experiențe speciale, cu adevărat memorabile, indiferent de ocazie sau de momentul din an, fără a resimți o presiune asupra bugetului, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.
În ultimul an, Complice.ro a automatizat procesul de emitere pentru voucherele-cadou, astfel încât poate procesa un număr ridicat de cereri într-un interval foarte scurt, satisfăcând astfel inclusiv solicitările clienților care au nevoie de un cadou special rapid, disponibil în doar câteva minute.
Gesturi romantice cu 40% reducere, prin buchetele de la Floria.ro
Floria.ro pregătește pentru Black Friday reduceri de 10% pentru întreg portofoliul de produse – buchete și aranjamente florale – dar și un discount special, de 40% pentru o selecție de buchete de top.
Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma Floria.ro asigură discreție totală, felicitare cadou gratuită, livrare de luni până duminică, națională sau internațională. Livrarea este gratuită în peste 100 de localități din România.
Chiar dacă de Black Friday nu florile sunt în prim plan când se alcătuiesc listele de cumpărături, în fiecare an am avut comenzi speciale care au fost livrate ulterior. La plasarea comenzii, clienții Floria.ro au posibilitatea să selecteze data livrării, iar unii comandă chiar și cu 2 luni în avans. Prin urmare, anul acesta am pregătit reduceri de 40% la mai multe buchete spectaculoase, care în mod obișnuit au prețuri cuprinse între 300 și 500 de lei, a precizat Marina Popescu, Director General Floria.ro.
Black Friday savuros, pe Obor21.ro: Carne proaspătă de la țară, cu până la 50% reducere
Obor21.ro, prima cooperativă țărănească cu livrare, a pregătit un weekend de reduceri cu ocazia Black Friday. Astfel, între 12 și 14 noiembrie, Obor21.ro va oferi reduceri între 10-50% la toate produsele din mânzat, oaie și capră, dar și la specialități.
Astfel, printre produsele cu cele mai mari reduceri se numără bucățile cele mai căutate, cum ar fi T-bone (-30%), bavetă de mânzat (-50%) sau mușchi de capră (-40%).
De Black Friday, ca și în cazul tuturor comenzilor plasate pe Obor21.ro, clienții pot rezerva bucățile de carne preferate, asigurându-se menținerea unui flux axat pe sustenabilitate, eliminarea risipei alimentare și consum local.
Este prima dată când organizăm o astfel de campanie de reduceri. Ne dorim ca și mai mulți români să descopere conceptul nostru Meatbooking – rezervare înainte de sacrificare. Dincolo de asta, vrem să încurajăm publicul să testeze carnea de la țară, adusă la oraș în condiții de trasabilitate clară, sigure, de secol XXI, cum ne place nouă să spunem, și astfel să beneficieze atât de un gust autentic, savuros, de o calitate superioară, dar și să devină susținători ai producției locale și promotori ai unui consum responsabil, ca și noi, a precizat Florian Mateiță, fondator Obor21.ro.
Vinerea Neagră, cu un pahar de Fetească Neagră, de la Tohani România
Tohani România pregătește pentru Black Friday o ofertă specială la vinuri create cu Fetească Neagră și soiuri complementare, prezentate prin cele mai populare etichete ale producătorului.
Astfel, pe 12 noiembrie, pe canalul online de vânzare al Tohani România – https://www.tohaniromania.com/shop/ – vor fi disponibile reduceri de 50% la vinuri, sub forma unor pachete 1+1 gratuit. Sunt incluse în campanie vinurile ce conțin soiul vedetă al producătorului – Fetească Neagră – sub etichetele Moșia de la Tohani, Moșia Special Reserve, respectiv Princiar.
Vor beneficia de ofertă 1+1 gratuit și vinurile rose ale etichetelor menționate, respectiv Moșia de la Tohani, Moșia Special Reserve și Princiar.
De la debutul pandemiei, numărul clienților care aleg să achiziționeze vin direct de pe site-ul nostru este într-o creștere constantă, mai ales că tot mai mulți clienți ne și calcă pragul, luând contact direct cu povestea vinului desăvârșit pe podgoria Tohani. Prin urmare încercăm să le oferim periodic oferte speciale, iar acest eveniment nu face excepție, iar cum Feteasca Neagră este printre cele mai apreciate soiuri românești, ne așteptăm ca de acest Black Friday să ajungă în tot mai multe case ale românilor, a precizat Virgil Mândru, CEO Tohani România.
Workspace Studio pregăteste reduceri până la 50% la ergonomie. Sute de scaune Herman Miller vor avea prețuri cu 30-50% mai mici
Workspace Studio – companie specializată în soluții de amenajare orientate către ergonomie și partener unic acreditat al Herman Miller în România – a pregătit 24 de ore de reduceri de Black Friday. Campania se va desfășura pe 12 noiembrie.
Black Friday 2021 va include cu 50% mai multe produse decât anul trecut, când Workspace Studio a organizat pentru prima dată un eveniment dedicat Black Friday. Prețurile scaunelor ergonomice de la Herman Miller vor scădea cu până la 50%.
Vedetele campaniei din acest an vor fi scaunele Aeron și Embody, vârfurile de ergonomie din întrega lume, care vor beneficia de un discount de 30%. Alături de acestea, în oferta de Black Friday va fi inclusă și o selecție de modele de scaune ergonomice cu reducere de 50%. De asemenea, oferta va cuprinde câteva sute de scaune Herman Miller desigilate, care au aceeași garanție market leading, de 12 ani.
Campania de anul trecut a fost foarte bine primită de clienții Workspace, de aceea am decis să creștem selecția de produse și discounturile. Clienții noștri își doresc spații de lucru ergonomice, de o calitate superioară și pentru ei am pregătit o ofertă de neratat, aceste reduceri fiind accesibile o singură dată pe an, cu ocazia Black Friday. Mai ales în ultimele 18 luni, românii privesc spațiul de lucru ca pe o investiție în sănătate și în productivitatea lor, prin urmare alocă bugete proporționale, chiar și pentru biroul de acasă. Ne așteptăm la o creștere de cel puțin 30% față de ediția din 2020, prin urmare am pregătit stocuri mai mari și o capacitate de livrare crescută, a precizat Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.