
În plin sezon al cumpărăturilor de sărbători, Kaufland România și Codin Maticiuc își unesc forțele pentru o acțiune caritabilă de sărbători. Cunoscutul actor va fi joi, 23 decembrie, casier în magazinul Kaufland Barbu Văcărescu din Capitală.
Joi, 23 decembrie, începând cu ora 15:00, Codin Maticiuc, una dintre personalitățile publice implicate activ în acțiuni caritabile, va fi casier pentru două ore la una dintre casele de marcat ale hipermarketului Kaufland Barbu Văcărescu nr. 120-144. Acțiunea are la bază o cauză nobilă, venind în sprijinul sistemului medical public și este prima de acest fel în retailul românesc.
Suma încasată de vedetă de la clienții Kaufland care vor face cumpărături în magazinul de pe bulevardul Barbu Văcărescu nr. 120 – 144, va fi înzecită de companie și donată către campania #SpitalePubliceDinBaniPrivați, derulată de Fundația Metropolis.
”Să muncești ca să faci bine, asta consider eu a fi o meserie cu sens. Așa că am acceptat imediat provocarea prietenilor mei de la Kaufland de a fi casier. Cu o condiție. Ca tot ce încasez de la clienți să fie înzecit de Kaufland. Fondurile merg către cei care-și doresc doar să fie sănătoși, nu doar de sărbători, ci tot anul”, declară Codin Maticiuc.
”Codin este un bun prieten de-al nostru, care ne inspiră nu doar cu energia lui, cât și cu modul în care se implică în cauze de impact. Și o face cu totul, pentru că îi pasă și știe că puterea exemplului este cea mai importantă. Ce a făcut cu #SpitalepubliceDinBaniPrivați” este remarcabil. Este rândul nostru și al clienților noștri să plusăm și, de sărbători, să mai punem o cărămidă pentru sănătatea românilor. Pentru noi, implicarea face diferența și ne dorim să fim întotdeauna prezenți acolo unde este nevoie”, a spus Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.
Scopul campaniei #SpitalePubliceDinBaniPrivați este de a aduce spitalele din România la standardele cele mai noi, prin proiecte de renovare, reabilitare și dotare cu echipamente moderne.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 147 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro.