FamShop automatizează piața e-commerce din Coreea de Sud și SUA

Platforma de automatizări e-commerce FamShop și-a extins portofoliul la începutul anului 2021 cu 4 companii din Coreea de Sud, cea mai mare fiind corporația Hans Biomed, cu cifră de afaceri de peste 60 milioane de dolari în 2020. Două din companii au activitate comercială și în Statele Unite ale Americii.

 

Cum au ales soluția din România

„Au căutat câteva luni un furnizor de servicii de automatizare e-commerce și nu au găsit nici măcar în SUA. Corporațiile sunt mai speciale, decizia lor a durat mai mult decât execuția integrării FamShop. Au ales să lucreze cu noi după aproape două luni de la discuțiile inițiale, deși integrările FamShop au fost gata în 5 zile de când am bătut palma”, menționează Florin Măcău, fondator FamShop.

 

Impresionați de flexibilitatea software-ului românesc

Decizia a fost influențată de portofoliul de clienți, însă factorul critic a fost posibilitatea dezvoltărilor personalizate într-un timp record, întrucât o corporație are multe proceduri de lucru unice. Diferența de fus orar nu a contat deloc și părțile s-au intersectat ușor să comunice, ceea ce subliniază faptul că oricine poate rezolva probleme oriunde în lume, din propriul birou sau chiar de acasă.

 

FamShop – software accesibil oricărui tip de companie

Platforma FamShop a fost lansată în 2016 și este un software cu capital 100% românesc. FamShop își consolidează experiența în automatizările e-commerce, precum generări automate de facturi, AWB-uri, sincronizări de stoc între softurile ERP și canalele de vânzare online, aplicații mobile, monitorizare prețuri concurență și auto-price, ajutând să optimizeze procedurile de lucru pentru orice companie care vinde online, indiferent de mărimea acesteia.