Kaufland demarează o nouă campanie de reciclare a hârtiei și extinde programul de colectare a deșeurilor electrice și electronice în București

În perioada următoare, Kaufland anunță noi proiecte prin care îi încurajează pe clienți să recicleze. Cei care aduc maculatură sau echipamente electrice și electronice (DEEE) la magazinele Kaufland participante din București pot primi la schimb vouchere de 25% reducere.

Între 19 – 27 noiembrie, Kaufland demarează o campanie de reciclare a hârtiei, cu sprijinul RECICLETA, un program al asociației Viitor Plus. Clienții sunt așteptați să colecteze materialele în incinta magazinelor participante, după cum urmează:

  • 18-20 noiembrie – Kaufland Barbu Văcărescu (Bd. Barbu Văcărescu, nr. 120); program 14:00 – 19:30 vineri, 09:00 – 16:00 sâmbătă și duminică.
  • 25-27 noiembrie – Kaufland Colentina (Șos. Colentina, nr. 6); program 14:00 – 19:30 vineri, 09:00 – 16:00 sâmbătă și duminică.

Pentru o cantitate de minimum 3 kg de hârtie colectată, clienții vor primi un voucher de 25% reducere la achiziția unor articole noi de papetărie – hârtie copiator, caiete, agende, carnețele, bloc desen etc. Cuponul este valabil până pe 11 decembrie și poate fi folosit doar în magazinul unde s-a colectat hârtia.

Clienții pot aduce pentru reciclare: cărți, agende, foi de hârtie, documente, caiete, hârtia lucioasă (pliante, broșuri) și documente confidențiale mărunțite prin tocare. Nu sunt acceptate hârtiile contaminate cu apă sau alte substanțe (ketchup, maioneză, ulei etc), hârtia cerată (de patiserie) sau plastifiată, hârtiile prinse cu adeziv sau capse, foliile de protecție, folia transparentă de la plicurile de corespondență, șervețelele uscate sau umede, hârtia igienică, prosoapele de bucătărie – folosite sau nefolosite.

De asemenea, Kaufland extinde campania de colectare a deșeurilor electrice și electronice în patru magazine din București:

  • 18-20 noiembrie – magazinele Kaufland Vitan (Str. Răcari, nr. 5) și Kaufland Colentina (Șos. Colentina nr. 6);
  • 25-27 noiembrie – magazinele Kaufland Basarab (Șos. Orhideelor, nr. 46) și Kaufland Brâncuși (Valea Oltului, nr. 195-197);

Colectarea se face la standul RLG din incinta magazinelor participante, între orele 15:00 – 19:00 vinerea, respectiv 10:00 – 18:00 sâmbăta și duminica.

Clienții primesc la schimb cupoane de 25% reducere la achiziționarea de noi electrocasnice mici. Voucherul este valabil  până pe 04 decembrie și poate fi folosit în același magazin unde s-au colectat echipamentele, pentru o singură tranzacție, indiferent de numărul de electrocasnice pe care clientul dorește să le achiziționeze pe acel bon.

Sunt acceptate echipamentele electrice uzate, indiferent de dimensiuni – pot fi atât electrocasnice mici (blender, uscător de păr), cât și mari (frigidere, mașini de spălat etc). Clienții vor primi un singur voucher de reducere, indiferent de numărul echipamentelor depuse.

Reducerea de 25% pentru achiziția de noi articole de papetărie sau noi electrocasnice mici  nu se cumulează cu alte promoții din Kaufland Card și se va aplica la prețul de la raft (standard sau redus).

Inițiativele se subscriu angajamentului Kaufland de a limita poluarea și de a crea programe cu impact benefic pentru mediul înconjurător, printre care se numără și rețeaua de automate self-service pentru colectarea ambalajelor din PET, aluminiu și sticlă și infrastructura pentru colectarea recipientelor din plastic ale produselor cosmetice și de igienă.

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 157 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.