București / Mönchengladbach / Berlin / Toronto, 19.09.24 – MEDIA Central Group („MEDIA Central”) și Flipp Group („Flipp”), furnizori de top pe piața europeană și nord-americană de marketing Drive-to-Store, anunță un parteneriat strategic.
În peisajul actual de retail, care evoluează rapid, comunicarea eficientă a ofertelor este esențială pentru a ajunge la clienții care sunt atenți la reducerile preț, care caută din ce în ce mai mult pe diverse canale înainte de a face achiziții. Unificarea forțelor MEDIA Central Group și Flipp creează un nou lider global în marketingul drive-to-store, care abordează direct aceste provocări. Noua entitate conectează mii de retaileri și branduri de top cu peste 400 de milioane de consumatori din 27 de piețe din Europa, America de Nord, America Latină și Australia.
Acest parteneriat sporește inovația în marketingul Drive-to-Store și accelerează extinderea platformelor tehnologice și a reach-ului internațional. Va oferi retailerilor un acces de neegalat la cumpărătorii din întreaga lume, susținut de o tehnologie de ultimă generație pentru a stimula vânzările locale. În același timp, deschide oportunități de publicitate noi, direcționate și măsurabile, pentru brandurile din sectorul media emergent retailului.
Flipp, o companie canadiană de tehnologie și lider în merchandisingul digital, ajută marii retaileri și branduri din SUA și Canada să își optimizeze și să distribuie ofertele în digital. Cu instrumente de creare și distribuție a publicității locale, Flipp ajunge la milioane de clienți, maximizând eficiența investițiilor în marketing.
MEDIA Central Group este lider de piața în Europa în domeniul marketingului Drive-to-Store, oferind soluții de promovare 360° bazate pe date pentru marii retaileri și branduri din Europa, Australia și America Latină. Din grup fac parte, Classic Unit – MEDIA Central lider de piață în comunicarea ofertelor prin instrumente fizice, și Digital Unit, care reunește ShopFully, cea mai mare platformă europeană Drive-to-Store, Offerista și Yagora. Companiile își vor păstra identitatea și vor continua să deservească clienții pe piețele pe care activează.
Ingo Wienand, CEO Classic MEDIA Central: „Odată cu noul nostru parteneriat cu Flipp, urmărim în mod consecvent calea globalizării pentru a le oferi clienților noștri din întreaga lume soluții cuprinzătoare, personalizate și inovatoare. În cadrul MEDIA Central, ne combinăm punctele forte și expertiza pentru a sprijini retailerii ca un partener puternic în comunicarea tot mai complexă a ofertelor. Scopul nostru este să colaborăm pentru a face față provocărilor piețelor globale, ținând cont de caracteristicile lor specifice, și pentru a oferi clienților noștri o valoare adăugată maximă.”
Stefano Portu, CEO Digital MEDIA Central: „După unificarea forțelor dintre MEDIA Central și ShopFully anul trecut, această tranzacție este următorul pas natural în strategia noastră, creând liderul global în domeniul marketingului Drive-to-Store. Exploatarea platformelor tehnice de marketing unice, ShopFully și Offerista, bazată pe inteligență artificială, și investițiile comune în produse și tehnologie ne vor permite să oferim o valoare și mai mare clienților noștri din întreaga lume.”
Michael Silverman, CEO Flipp, adaugă: „Consumatorii se așteaptă la experiențe personalizate perfecte de-a lungul parcursului lor, care acoperă atât punctele de contact din magazin, cât și pe cele online. Această fuziune marchează un nou capitol interesant, permițându-ne să valorificăm puterea combinată Flipp și MEDIA Central pentru a oferi soluții de ultimă generație Drive-to-Store. Astfel, cumpărătorii vor beneficia de conținut esențial pentru cumpărături, în timp ce retailerii și brandurile își pot valorifica promoțiile pentru a stimula implicarea cumpărătorilor.”
Se preconizează că tranzacția se va încheia până în T4 2024, sub rezerva aprobărilor autorităților de reglementare.
DESPRE FLIPP
Fondată în 2007, Flipp este o platformă tehnologică care reinventează modul în care oamenii își planifică cumpărăturile săptămânale. Retaileri și branduri de top din America de Nord utilizează platforma Flipp pentru a crea, selecta și distribui experiențe vizuale digitale de merchandising și conținut, către peste 100 de milioane de cumpărători. Gospodăriile folosesc Flipp ca principal instrument de cumpărături săptămânale pentru a decide ce să cumpere și de unde să cumpere. În medie, Flipp îi ajută pe cumpărători să economisească 45 de dolari la cumpărăturile lor săptămânale sau la produse de amenajare a locuinței, electronice, farmacii, îmbrăcăminte, articole pentru animale de companie și multe altele. Pentru mai multe informații, vizitați corp.flipp.com.