Oferă continuitate afacerii tale prin asigurări specifice

Industria HoReCa este în plin proces de redresare. Pentru a face față, operatorii şi investitorii sunt nevoiți să dea dovadă de o bună gestionare a riscurilor și a resurselor. Nicio afacere nu este ferită de riscuri, iar dacă pornești la drum doar cu speranța că problemele și incidentele te vor ocoli, este posibil să te confrunți cu situații limită care vor pune în pericol continuitatea afacerii tale. Nimeni nu zice să pui răul înainte, însă accidente, situații neprevăzute sau chiar catastrofe, se mai întâmplă. Și pentru a nu-ți afecta businessul, aceste riscuri pot fi asigurate. Groupama vine cu o serie de soluții de continuitate în cazul în care afacerea ta este afectată de evenimente neprevăzute. 

De la incendiu, trăsnet, explozie, izbirea clădirilor asigurate de către vehicule rutiere sau riscuri catastrofice, până la avarii accidentale la instalațiile de apă și canalizare, la instalațiile de încălzire și climatizare, precum și avarii la aparatele electrice, electronice, inundație de la vecini sau furt, riscul rămâne un element care poate destabiliza orice echilibru. Și deși nimeni nu îți poate garanta siguranța deplină, o asigurare potrivită îți poate garanta continuitatea planurilor personale sau de business, atunci când intervine neprevăzutul. Optând pentru Asigurarea imobilelor sau bunurilor, vei avea certitudinea că, indiferent de riscurile la care sunt expuse clădirile, fie hoteluri, restaurante, pensiuni, cantine sau bunurile, utilajele, stocurile de marfă, materiale și materiile prime asigurate, vei depăși mai ușor eventualele probleme, atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere al timpului necesar remedierii daunelor. 

Evenimentele mai sus menționate înseamnă de cele mai multe ori întreruperea business-ului și generarea de pierderi. De aceea, complementar asigurării imobilului, cu Asigurarea pentru întreruperea activității îți poți asigura și pierderile de profit brut cauzate de întreruperea temporară, parțială sau totală a activității, în urma unor evenimente asigurate.

În domeniul HoReCa siguranța și confortul oaspeților este primordial. Cu siguranță te străduiești să oferi cea mai bună experiență clienților tăi, dar pot exista situații în care, situația scapă de sub control și provoci accidental, din neglijență sau imprudență prejudicii materiale sau vătamări corporale oaspeților, furnizorilor sau angajaților. Pentru ca impactul financiar asupra afacerii să fie minim Asigurările de răspundere civilă sunt soluția potrivită.

Spre exemplu, în baza asigurării de răspundere civilă a unităţilor turistice și hoteliere poți primi despăgubiri pentru cheltuieli de judecată și pentru sumele pe care ești obligat să le plătești pentru prejudicii produse din culpa ta clienţilor, provocate de:

  • vătămarea corporală şi/ sau avarierea, distrugerea ori pierderea de bunuri materiale aparţinând acestora, lăsate în spaţiile de cazare repartizate ori la recepţia hotelului, vestiar, garderobă, spălătorii
  • alimentele sau produsele consumate de aceştia
  • condiţii improprii de curăţenie şi siguranţă ale spaţiilor de cazare, tratament, agrement, ale mobilierului, amenajărilor interioare, instalaţiilor sanitare, electrice, lenjeriei, veselei
  • pierderea, distrugerea sau deteriorarea documentelor originale, lăsate de aceştia în vederea completării, înregistrării şi luării în evidenţă a clienţilor la recepţia hotelului, motelului etc. (ex. cărți de identitate, paşapoarte, certificate de naştere, deconturi de cazare etc.) și sumele cheltuite în vederea reconstituirii, refacerii sau înlocuirii acestor documente.

Dacă spațiul în care îți desfășori activitatea este închiriat, cu asigurarea de răspundere civilă față de proprietar și a proprietarului față de chiriaș ai sprijinul financiar necesar pentru acoperirea pagubelor provocate de compania ta, în diverse situații, prin vătămări corporale şi/ sau avarierea, distrugerea ori deteriorarea bunurilor aparţinând terților, ca urmare a unor fapte produse accidental, din neglijență sau imprudență. 

Vremurile atipice au schimbat prioritățile atât pentru angajatori cât și pentru angajați. Acum, mai mult ca niciodată, să oferi un contract de muncă stabil și plătit corect nu mai este suficient. Asigurările de persoane, de sănătate și de viață s-au transformat din beneficii opționale în beneficii esențiale. Important este să alegi un asigurător ce oferă servicii complete de: prevenție – diagnostic – tratament. Cele mai importante beneficii pentru angajați sunt:

  • Asigurarea privată de sănătate oferă pachete cu acoperiri predefinite sau configurabile, pentru servicii medicale în ambulatoriu și pentru servicii medicale de spitalizare și intervenții chirurgicale.
  • Asigurarea de viață de grup oferă angajaților compensații financiare în caz de spitalizare, intervenții chirurgicale, incapacitate temporară de muncă, invaliditate parțială sau totală, boli grave, deces, aceste sume completând serviciile din sistemul de stat.

Sperăm că acest material te-a ajutat să descoperi și să înțelegi mai bine ce poate face pentru tine asigurarea potrivită.

Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.