„Să-ți împărtășești pasiunea pentru muzică cu întreaga lume. De Neprețuit”, invitația Mastercard pentru participanții la Electric Castle

Mastercard continuă parteneriatul cu Electric Castle, unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică din România, găzduit de castelul Banffy, din Cluj, în perioada 13 – 17 iulie, și încurajează festivalierii să își urmeze pasiunile, sub conceptul „Să-ți împărtășești pasiunea pentru muzică cu întreaga lume. De Neprețuit™”. 

În cele 5 zile de festival, participanții vor putea descoperi Mastercard Maze, o zonă cu experiențe senzoriale imersive, bazate pe tehnologie, care duc pasiunea lor la nivelul urmator. Construit sub forma unui labirint, Mastercard Maze îi poartă pe participanți pe un traseu care le stimulează simțurile și creativitatea. De la o cameră special gândită pentru un silent party, unde iubitorii de muzică simt ritmul direct pe piele, prin veste subpac, la un soundboard unde participanții pot crea muzică folosindu-și simțul tactil, la camera cu sesiuni de live DJ, unde o podea interactivă luminează în funcție de mișcările de dans, totul culminând cu un spațiu unde aceștia pot realiza un video muzical original, cântând la un set de tobe – Mastercard oferă toate elementele pentru a trăi pasiunea pentru muzică la nivelul următor.

„Mastercard a construit o platformă care le oferă oamenilor contextul să își spună poveștile despre pasiunile lor, să trăiască momente intense și să se conecteze cu ceilalți în moduri inedite. Iar un festival de muzică atât de așteptat și de  inedit precum Electric Castle este locul ideal unde brandul poate crea pentru participanți o experiență unică, în jurul pasiunii pentru muzică, unde pot experimenta un spațiu senzorial, cu activări și tehnologii care îi pot ajuta să își ducă pasiunea lor la nivelul următor. Acest tip de experiențe fac parte din ADN-ul Mastercard și reflectă personalitatea multisenzorială a brandului. Muzica este un element esențial în acest mix al simțurilor, iar prin prezența noastră la Electric Castle ducem mai departe abordarea noastră inovatoare de sonic brand cu o identitate audio proprie. Este doar un exemplu de ce putem realiza atunci când pasiunea întâlnește inovația”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Head of Marketing and Communication, Mastercard România, Croația, Israel și țările din regiunea Balcanilor.

„Oamenii iubesc Electric Castle pentru că este mereu inovator și creativ, iar faptul că regăsesc aceste lucruri și în tot ce a pregătit Mastercard pentru ediția a 8-a a festivalului e o nouă confirmare a unui parteneriat ce a reușit să creeze experiențe memorabile de-a lungul anilor”, spune Doru Rusănescu, Head of Sponsorship & Consumer Experience.   

Mastercard este cardul preferat al festivalului și le asigură participanților o experiență de plată sigură, simplă și rapidă în fiecare zi, inclusiv pentru achiziționarea biletelor, precum și pentru plăți cu cardul Mastercard, în cadrul festivalului, în locurile special semnalizate.

Experiența de neprețuit din cadrul festivalului este completată de Premium Lounge-ul Mastercard operat de Biutiful, unde festivalierii se pot bucura de preparate delicioase sau cocktailuri senzaționale, în timp ce urmăresc prestațiile artiștilor de pe scena principală.

Cea de-a opta ediție a Electric Castle se anunță o experiență muzicală de neuitat pentru cei peste 250,000 de oameni așteptați să participe la fastivalul care va aduce aproape 300 de artiști din 24 de țări, pe 10 scene, pentru peste 100 de ore de muzică live.

Mai multe informații despre Mastercard şi Electric Castle sunt disponibile online la www.mastercard.ro/festivals și la www.electriccastle.ro.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.