Serviciile asociate produselor de asigurare aduc plus valoare pentru clienți

Știm cât de important este ca o afacere să poată merge mai departe indiferent de situațiile neprevăzute care pot să apară. Așa că am dezvoltat servicii care să te ajute să depășești obstacolele mai simplu și mai rapid. 

Video Asist este o inovaţie care facilitează şi accelerează procesul de constatare a daunelor și realizare a inspecțiilor de risc. Totul se realizează simplu şi rapid, la distanţă, printr-un simplu apel video, din aplicație.

Pentru a realiza o inspecție de risc, clientul trebuie doar să instaleze aplicația, să acceseze link-ul trimis prin SMS la data și ora stabilite și să urmeze indicațiile reprezentantului Groupama. Raportul de risc completat este primit apoi prin e-mail.

În cazul unei daune, clienţii trebuie doar să sune în call center-ul Groupama pentru a notifica dauna şi a fi programaţi la o sesiune de constatare prin videoconferinţă. Inspectorul de daune îi va îndruma ulterior în înregistrarea dosarului de daună în timp real, fără a mai fi necesară deplasarea într-un punct de constatare.

Opțiunea de constatare a daunelor prin videoconferință poate fi utilizată pentru produsele de asigurare auto (CASCO, Utilaje Agricole, Utilaje de construcție) și locuință (Alexa).

Notificarea online a daunelor este un alt serviciu care le aduce clienților flexibilitate şi economie de timp. Procesul de notificare este automatizat cu ajutorul unui robot software, astfel că totul se desfășoară rapid și ușor.

Asigurații pot notifica daunele online, simplu și rapid, pentru Asigurări auto – Casco și RCA; Asigurări de viață și sănătate; Asigurări de bunuri și de locuință și pentru Asigurări de răspundere civilă, transport și riscuri speciale.

Asistentul virtual Amelie, chatbot-ul disponibil permanent pe site-ul companiei, dezvoltat pe tehnologia conversațională de la DRUID, răspunde la întrebările clienților sau vizitatorilor site-ului Groupama, 24/7.

Amelie poate oferi informații utile despre principalele categorii de produse din portofoliul Groupama – auto, călătorii, proprietăți și bunuri, viață sau sănătate. Clienții pot afla mai multe detalii despre modul în care aceste produse pot fi achiziționate, care sunt procedurile de notificare a daunelor și documentele necesare, termenele de soluționare sau detalii ce țin de asistența de urgență. Informațiile sunt actualizate permanent, clienții având opțiunea de a adresa întrebări libere sau de a parcurge în mod ghidat sugestiile de subiecte oferite de Amelie.

Chat-ul medical ÎntreabăMedic, le oferă clienților Groupama sfaturi medicale sub forma unor micro-consultații, oferite de medici reali licențiați, prin intermediul WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram sau SMS. La bază stă un serviciu de chat medical care îmbină inteligența artificială și interacțiunea umană.

Clienții pot adresa întrebări legate de problemele lor de sănătate, pentru a primi răspunsuri personalizate, care să îi ajute să ia cea mai bună decizie pentru starea lor de bine, în siguranță și confort, oricând și de oriunde. 

Serviciul este oferit în parteneriat cu Abi Global Health, unul dintre pionierii serviciilor de micro-consultații și recomandări medicale. Poate fi utilizat de asigurații Groupama care dețin o asigurare de călătorie în străinătate sau în România, fiind inclus automat în pachetul de bază. De asemenea, serviciul este disponibil ca asigurare suplimentară pentru Asigurarea de sănătate – Spitalizare și chirurgie atât Individual și Familie, cât și grup IMM. 

Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.

Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.