Syngenta Group: creșterea produselor și serviciilor ce facilitează sustenabilitate a condus la rezultate financiare extraordinare pentru prima jumătate a anului 2021

Orientarea grupului de a-i sprijini pe fermieri să se adapteze schimbărilor climatice generează oportunități de creștere.

Syngenta Group a raportat rezultate financiare extraordinare pentru al doilea trimestru și prima jumătate a anului încheiată la 30 iunie 2021. Vânzările grupului în al doilea trimestru au fost de 7,4 miliarde de dolari, în creștere cu 28% față de al doilea trimestru 2020 (+20% la curs constant). EBITDA a crescut în al doilea trimestru cu 25 la sută (+21 la sută la curs constant) la 1,2 miliarde de dolari.

Vânzările grupului pentru prima jumătate a anului 2021 au fost de 14,4 miliarde de dolari, în creștere cu 24% față de anul anterior (+18% la curs constant). EBITDA pentru prima jumătate a anului a fost de 2,7 miliarde de dolari, cu 22% mai mare față de anul anterior (+25% la curs constant).

Prețurile majorității cerealelor au rămas robuste în prima jumătate a anului 2021, din creșterea suprafețelor cultivate rezultând și o cerere mai mare. Cererea cea mai mare pentru produsele Syngenta Group a fost pentru acele produse care să-i ajute pe fermieri să depășească condițiile de secetă, de frig și inundații din întreaga lume.

Performanța puternică a grupului Syngenta din primul trimestru 2021 a continuat și în al doilea trimestru. Toate unitățile de business au înregistrat o creștere de două cifre în prima jumătate a anului 2021. Marja EBITDA s-a păstrat, în ciuda provocărilor logistice și a inflației, determinată de noi inovații și productivitate.

Grupul a investit puternic în agtech și deține tehnologie de vârf în agricultura de precizie, de hibridizare a grâului, însușiri (caractere) biotehnologie și de editare a genelor. Prin investiții strategice, Syngenta Group a creat mai multe platforme digitale cu instrumente de gestionare a fermelor care să sprijine sustenabilitatea fermierilor și să crească vânzările. Vânzările de produse biologice ale Syngenta Group, inclusiv Valagro, au demonstrat o creștere de 27% în prima jumătate a anului, ceea ce întărește și mai mult poziția de lider a Grupului pe această piață, în creștere rapidă.

Continuitatea performanței puternice și a rezultatelor noastre demonstrează modul în care echipele noastre din întreaga lume îi sprijină pe fermieri și îi ajută să facă față provocărilor COVID-19, făcând parte din soluția pentru schimbările climatice. Ne concentrăm pe dezvoltarea și lansarea produselor și a serviciilor care să permită fermierilor să obțină recolte bune, în ciuda secetei, căldurii, inundațiilor și a vântului puternic sau a altor condiții meteorologice extreme. Rezultatele noastre demonstrează că satisfacem nevoile producătorilor agricoli locali, nu numai cu produsele noastre sustenabile, ci și cu serviciile noastre digitale”, a subliniat CEO-ul grupului Syngenta, Erik Fyrwald.

La rândul său, CFO-ul grupului Syngenta, Chen Lichtenstein, a declarat: „Echipele noastre au realizat din nou vânzări de două cifre și o creștere puternică a profitului în toate unitățile noastre de business. Am lansat produse inovatoare, am utilizat sinergii de creștere pentru grup, am controlat costurile și am reușit să satisfacem cererea crescută a clienților noștri, chiar și în timp ce pandemia continuă. Concentrarea noastră pe cercetare și dezvoltare și achiziții ne va ajuta să stimulăm creșterea în viitor.”

În primele șase luni ale anului 2021, vânzările Syngenta Crop Protection au crescut cu 20% (+17% la curs constant) la 6,8 miliarde de dolari.

Vânzările ADAMA au crescut cu 18% (14 procente, la curs consant) în primele șase luni ale anului 2021, având o creștere robustă continuă în toate regiunile cheie, atingând vânzări record de 2.9 miliarde de dolari.

Vânzările Syngenta Seeds au crescut cu 19% (18% la curs constant) la 2,0 miliarde de dolari în prima jumătate a anului 2021.

Vânzările de culturi de câmp în Europa, Africa și Orientul Mijlociu au crescut cu 14%; în America de Nord, vânzările au crescut cu 1 la sută; vânzările în America Latină au crescut cu 10%; în Asia Pacific (cu excepția Chinei), vânzările au crescut cu 15%, iar în China, vânzările s-au triplat, asistate de achiziția Winall.

Semințele de legume au crescut în toate regiunile, rezultând o creștere de 15% a vânzărilor, iar Flowers a înregistrat o creștere a vânzărilor de 27%.

Syngenta Group China a realizat în primele șase luni ale anului vânzări de 4,2 miliarde de dolari, cu o creștere de 47% față de anul precedent (34 la sută la curs constant).

Pentru mai multe informații despre rezultatele financiare și comunicatul de presă a grupului Syngenta, puteți accesa:

https://www.syngentagroup.com/en/media/syngenta-news/year/2021/syngenta-group-growth-sustainability-enabling-products-and-services