CEC Bank continuă procesul de digitalizare și implementează o nouă funcționalitate destinată firmelor: Scanarea Instrumentelor de Debit în aplicația de Mobile Banking – CEC app.
”CEC Bank continuă strategia de digitalizare prin oferirea de soluții 100% digitale. Prin intermediul noii funcționalități s-a implementat posibilitatea de remitere la distanță a imaginii Instrumentelor de Debit originale (Cecuri, Bilete la Ordin, Cambii), în vederea încasării de către clienții eligibili prin intermediul facilităților aplicației de Mobile Banking – CEC app. Această funcționalitate, în forma dezvoltată de noi, este o premieră în piața bancară românească. Obiectivul nostru este acela de a simplifica relația clienților cu Banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Prin accesarea acestei funcționalități, clienții nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la Bancă pentru a depune Instrumentele de Debit în vederea încasării iar ulterior transmiterii prin intermediul aplicației de Mobile Banking, Instrumentele de Debit parcurg fluxul normal de procesare, ca în prezent. Digitalizarea serviciilor bancare continuă prin aducerea altor produse și servicii bancare în zona de procesare pe parcurs 100% online”, a declarat Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank.
Concret, prin această funcționalitate, imaginile ID-urilor preluate prin intermediul CEC app sunt transmise în mod automat spre procesare în vederea remiterii la încasare.
Noua funcționalitate, disponibilă acum în aplicația de Mobile Banking, se adresează clienților persoane juridice care îndeplinesc o serie de criterii de eligibilitate. În acest sens, clienții sunt invitați să se adreseze unităților teritoriale unde au contul curent deschis.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 83,5 miliarde lei, la sfârșitul anului 2023.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Despre Grupul CEC Bank
Grupul CEC Bank a luat ființă prin preluarea, la data de 27.07.2023, de către CEC Bank S.A., a pachetului majoritar de acțiuni (99,993%) al Fondului de Garantare a Creditului Rural – I.F.N. S.A. (FGCR), alături de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale.
FGCR are ca obiect principal de activitate asumarea de angajamente de garantare şi emiterea de garanţii pe seama fondurilor publice, a surselor proprii şi a oricăror alte surse pentru credite şi alte instrumente de finanţare care pot fi obţinute de persoane fizice şi juridice – producători agricoli şi procesatori de produse agro-alimentare, pentru realizarea producţiei agricole, stocarea / procesarea produselor agricole şi realizarea obiectivelor de investiţii în aceste domenii. In prezent, FGCR acordă garanții pe seama surselor puse la dispoziție de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și în condițiile stabilite printr-o serie de acte normative. Detalii se regăsesc pe website-ul FGCR https://fgcr.ro/despre-noi/.