TED’S COFFEE CO va deschide trei cafenele noi în luna septembrie: “Continuăm investițiile în creșterea rețelei și ne dezvoltăm prin parteneriate”

  • Rețeaua TED’S COFFEE CO va ajunge la 47 cafenele în luna septembrie. 
  • “Suntem într-un proces de revenire în HoReCa, dar ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulențe” 
  • Investiţia într-o cafenea TED’S COFFEE este cuprinsă între 50.000 euro și 100.000 euro.

Lanțul de cafenele TED’S COFFEE CO, fondat de Vasi Andreica, antreprenor cu peste 15 ani de experiență de business, continuă investițiile și anunță deschiderea a trei noi locații în București în luna septembrie.

Noile investiții vor avea loc după ce în ultimele 15 luni au fost lansate 11 locații, unele dintre acestea fiind concepte noi pentru TED’S COFFEE, cum ar fi conceptul de cafenea bancară dezvoltat alături de Techventures Bank, și o locație nouă în cartierul rezidențial Onix din Pipera.

“Continuăm investițiile în creșterea rețelei de cafenele și ne dezvoltăm, în principal, prin parteneriate. Ca antreprenor, sunt optimist și cred în puterea parteneriatelor, atât cele strategice, cu alți co-investitori și francizați, cât și parteneriate financiare și investiționale. Două dintre deschiderile din luna septembrie din București vor fi în formate noi și cu suprafețe mai mari, cu o ofertă mai mare pe partea de food: o cafenea în zona Dorobanți – Piața Romană – ASE ), și a doua în complexul One Floreasca City. A treia cafenea va fi o redeschidere a locației din clădirea de birouri Euro Tower, într-un format nou”, a declarat Vasi Andreica, CEO TED’S COFFEE.

TED’S COFFEE CO are în prezent o reţea cu 44 cafenele la nivel naţional, iar investiţia într-o cafenea este cuprinsă între 50.000 euro și 100.000 euro.

“Suntem într-un proces de revenire a activității de business din HoReCa și ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulențe. Avem segmente de business, în special cele din zona de birouri, care sunt închise sau după caz deschise, dar cu rezultate destul de slabe comparativ cu anul de referință 2019. Piața de birouri dă ușoare semne de revenire, așteptăm mijlocul lunii septembrie să vedem dacă se vor repopula clădirile, și, bineînțeles, sperăm să nu fie cazul unui nou lockdown. Cafenelele stradale și cele din mall-uri își revin mai rapid, iar unele dintre acestea au ajuns la nivelul de vânzări anterior pandemiei, de altfel un semn bun pentru perioada următoare”, adaugă antreprenorul Vasi Andreica.

În contextul planurilor de extindere a rețelei de cafenele pentru următorii ani, compania TED’S COFFEE caută francizați alături de care să preia locații existente sau să dezvolte cafenele noi. Astfel, TED’S COFFEE CO vizează în perioada următoare o dezvoltare mixtă a rețelei, atât prin locații proprii, cât și prin francize, cu mai multe tipuri de locații, fiecare dintre acestea cu particularitățile sale și implicit costuri investiționale diferite.

Interesul pentru business-ul în franciză este în creștere simțitor în această perioadă de revenire post-Covid, în care mulți antreprenori caută modele de business testate deja pe piață. Astfel, există mai multe tipologii de antreprenori francizați sau de de viitori întreprinzători care își fac un business propriu. În primul rând, este vorba despre tot mai mulți oameni de business care lucrează sau au lucrat în corporații și vor să își deschidă o franciză. O altă tipologie de francizați este aceea a proprietarilor de afaceri de familie care vor să investească și în alte industrii, iar HoReCa este în continuare o piață cu mare potențial pentru aceștia, în ciuda incertitudinilor din ultimul an.

Despre TED’S Coffee Co

TED’S COFFEE CO este un brand de cafenele lansat în anul 2013 care s-a dezvoltat la nivel național în centre comerciale, în clădiri de birouri şi stradal, prin mai multe concepte inovatoare. Fiecare concept are particularitățile sale, iar echipa TED’S implementează mereu acel tip de cafenea care se pretează cel mai bine pentru locația respectivă.