Burger King duce burgerii la următorul nivel – lansează King’s Collection, doi burgeri gourmet cu carne de vită premium

Începând de astăzi, Burger King România anunță includerea unei noi categorii de burgeri premium în meniurile din resturantele sale, prin lansarea King’s Collection – doi burgeri gourmet cu 150 gr de carne de vită premium, pregătiți la grătar cu flacară, cu ingrediente de cea mai înaltă calitate, pentru toți pasionații de experiențe culinare mai extra. King’s Whiskey BBQ Burger și King’s Chimichurri Burger sunt disponibili începând de astăzi, 3 decembrie, în toate cele 9 resturante Burger King și prin aplicațiile de delivery partenere.

King’s Whiskey BBQ Burger – cu gust fin de whiskey

Gustul care surprinde! O combinație unică de BBQ afumat și gust fin de whiskey, rucola cu roșii și ardei Jalapeno. Pentru echilibrarea gustului – brânză Gouda cremoasă, 3 felii de bacon și inima fiecărui burger – carne de vită suculentă la grătar, 150 de grame de perfecțiune cuprinse într-o chiflă aurie!

King’s Chimichurri Burger – cu sos de vită inspirat din Argentina

Conține un sos de condimente și usturoi, brânză Gouda care aduce un plus de savoare, rucola proaspătă, roșii și ceapă, 3 felii de bacon și 150 gr de cea mai bună carne de vită la care se adaugă o chiflă aurie și delicată.

“Suntem specialiști când vorba de burgeri pregătiți la grătar iîncă din 1954 și ne dorim să stabilim noi tendințe în crearea de noi rețete, iar de această dată dăm tonul în clasa premium. Ducem tradiția mai departe și inovăm segmentul burgerilor – aducem fanilor din România King’s Collection, burgeri gourmet cu carne de vită premium, de cea mai bună calitate. Cu ingredinte atent alese și sosuri special dezvoltate pentru acești doi burgeri, suntem încântați să oferim clienților Burger King o experiență culinară distinctă de tot ce au încercat până acum”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România

Curiozități despre King’s Collection:

  • Chimichurri – este un sos aromat direct din Argentina! Argentinienii sunt maeștri în condimentarea cărnii de vită și tocmai din acest motiv au inspirat Burger King să creeze propriul sos original pentru burger, cu accent de usturoi și ardei iute.
  • Whiskey BBQ Burger – al cărui savoare este dat de sosul special cu whiskey, fiecare burger conținând 0,1% alcool.
  • Felii unice de carne – în burgerii King’s Collection, fanii Burger King găsesc 150 de gr de carne de vită premium – fiecare felie de carne este 100% din carne de vită, gătită la grătar pe flacără
  • Ingredinte – toate ingredientele sunt de înaltă calitate. Acestea nu conțin aditivi artificiali, conservanți, potențiatori de aromă sau arome artificiale.

Noile produse sunt disponibile în cele opt restaurante Burger King din București (trei de tip in-line și cinci situate în centre comerciale) și în resturantul din Brașov. Totodată, produsele pot fi comandate prin aplicațiile de delivery partenere – Tazz, Glovo, FoodPanda, Bolt Food și Takeaway.com.

 

Despre AmRest
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Despre Burger King

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.