- Platforma Galantom a lansat provocarea Obicei Galantom;
- Românii sunt acum motivați să renunțe la un obicei nesănătos sau să adopte unul bun, făcând din această provocare un motiv să strângă donații pentru o cauză cu impact în comunitate;
- Timp de 30 de zile, aceștia vor fi susținuți să-și ducă provocarea până la capăt, prin mesajele de încurajare a 12 personalități din domenii precum muzică, teatru, radio și televiziune. Printre aceștia se numără Antonia, Irina Margareta Nistor, Codin Maticiuc, Alexandra Ușurelu sau Ana Ularu.
Galantom a lansat o nouă provocare pe platforma de fundraising, prin care oamenii de bine pot susține o cauză în care cred, renunțând la un obicei nesănătos sau adoptând unul bun. Românii din toată țara sunt invitați să accepte provocarea „Obicei Galantom” pentru cel puțin 30 de zile, prin care pot face două lucruri bune deodată: să bifeze o rezoluție personală și să strângă donații pentru un ONG sau un proiect cu impact pozitiv în comunitate.
„De obicei, începutul de an este perioada rezoluțiilor. Atunci ne planificăm cum o să renunțăm la fumat, cum o să facem mai mult sport, cum o să citim mai mult sau cum o să avem grijă să mâncăm mai sănătos. Noi zicem că nu doar începutul de an este bun pentru asta, ci oricând, mai ales atunci când ai un motiv bun să o faci, dar și o echipă serioasă de susținători”, spune Andrei Chirtoc, cofondator al Asociației Envision, inițiatoare a proiectului Galantom. „Așa a apărut provocarea Obicei Galantom prin care te poți ajuta pe tine, dar și pe ceilalți. Suntem convinși că alături de echipa de susținători și donatori, oamenii se vor simți și mai responsabili să se țină de promisiune”, adaugă acesta.
Cei care acceptă provocarea „Obicei Galantom” nu vor fi singuri, ci vor fi susținuți de vocile a 12 personalități din domenii precum muzică, teatru, radio și televiziune. „Ține-o tot așa și nu uita să le spui și prietenilor tăi să te susțină, donând pentru cauza în care crezi”, este mesajul Irinei Margareta Nistor, care, alături de Cristian Hrubaru, Codin Maticiuc, Gianina Corondan, Dan Byron, Ana Ularu, Cosmin Tudoran, Florin Grozea, George Bonea, Dan Amariei, Alexandra Ușurelu și Antonia, formează Echipa personală de Susținători a celor care acceptă provocarea „Obicei Galantom”. Mesajele lor de încurajare vor ajunge pe parcursul celor 30 de zile la toți cei care renunță la un obicei nesănătos sau adoptă unul bun, făcând din această provocare un motiv să strângă bani pentru o cauză cu impact social.
László Bodor, co-fondatorul Asociației Envision, recunoaște faptul că „provocarea Obicei Galantom nu este una ușoară și știm cât de mult înseamnă o vorbă bună sau o încurajare din partea celorlalți. Tocmai de aceea ne-am gândit că o echipă de susținători pentru cei care acceptă provocarea sigur o să ajute, mai ales că sunt cu toții oameni de bine pe care-i urmărim și îi îndrăgim”.
Cum poți lua parte la provocarea Obicei Galantom?
- Intră pe pagina Galantom;
- Alege un obicei pe care vrei să îl adopți sau unul la care vrei să renunți;
- Alege cauza în care crezi;
- Creează-ți pagina de donații Galantom;
- Răspândește vestea bună și încurajează-ți prietenii să fie alături de tine;
- Noi îți ținem pumnii și îți recomandăm să-ți verifici emailul pe parcursul celor 30 de zile pentru că vei primi cele mai încurajatoare mesaje de la Echipa ta personală de Susținători.
Despre GalantOM – Înființată în 2013 de către Asociația Envision, GalantOM este platforma online care conectează oamenii de bine și organizațiile non-profit, iar împreună reușesc să strângă fonduri pentru proiectele cu impact în comunitate. Scopul platformei este de crea un spațiu sigur și simplu de folosit, unde oamenii de bine și ONG-urile să aibă la dispoziție cât mai multe instrumente și resurse online prin care să-și gestioneze cât mai ușor datele și donațiile. Până acum, prin intermediul GalantOM au fost strânse peste 17 milioane de lei din aproape 130.000 de donații. Pentru mai multe informații, accesați galantom.ro.
Despre Asociația Envison – Asociația Envision este o organizație neguvernamentală înființată în 2012, care creează punți de legătură între dorința oamenilor de a ajuta și posibilitatea de a o face. Prin dezvoltarea unor instrumente precum Galantom.ro și a mișcării GivingTuesday în România, Envision își propune să contribuie la creșterea gradului de implicare socială a românilor.