Noul ghid de productivitate Tork oferă cinci pași pentru utilizarea principiului „kaizen” în crearea unui avantaj competitiv sustenabil
Tork®, un brand Essity, lansează un nou ghid „kaizen” ce are ca scop ajutarea companiilor să implementeze o cultură de îmbunătățire continuă. Kaizen are la bază teoria japoneză a managementului care susține că toți angajații ar trebui implicați în îmbunătățirea unei afaceri. Oferă sfaturi importante industriilor ce urmăresc să își crească productivitatea și este totodată susținută de un nou studiu printre operatori.
Echipat pentru îmbunătățire™ – Ghidul de îmbunătățire a productivității este disponibil pentru descărcare aici și conține cinci sfaturi concrete despre cum să obții îmbunătățiri ale performanței cu ușurință și cum să implementezi o cultură de îmbunătățire continuă pentru a crea un avantaj competitiv durabil.
În conceperea noului ghid, Tork a lucrat alături de expertul kaizen Jonas Svanäng. Jonas a învățat și a studiat kaizen direct prin îmbunătățirea fabricilor Toyota și a aplicat aceleași cunoștințe în peste 100 de organizații la nivel internațional. Astăzi, Jonas este invitat în mod constant să își împărtășească gândurile despre kaizen și excelența operațională la conferințele internaționale.
„Scopul kaizen este de a instala o cultură a îmbunătățirii continue prin modificarea comportamentelor. Atunci când compania dumneavoastră adoptă o mentalitate kaizen, în care angajaților le este oferită oportunitatea să își optimizeze locul de muncă, aceasta va conduce la angajați mai motivați”, spune Jonas Svanäng, expert kaizen.
Operatorii lucrează de obicei cel mai aproape de zonele în care se ivesc probleme sau obstacole inutile (în limbajul kaizen, Muda, care înseamnă pierderi în afaceri/proces). Ei joacă astfel un rol esențial în prevenirea și îmbunătățirea productivității în cadrul companiei.
Cercetări recente efectuate de Tork arată că 89% dintre operatorii de mașini consideră că „îmbunătățirea constantă a rutinelor noastre de întreținere preventivă este importantă în compania mea” și 87% sunt de acord că „întreținerea preventivă reduce defecțiunile mașinilor și timpul de producție pierdut”.*
„Vrem să ajutăm companiile să îmbunătățească rutinele de întreținere preventivă, în special cele care se îndreaptă spre o întreținere autonomă, prin contribuția cu produse inteligente și inovatoare care pot îmbunătăți eficiența și reduce pierderile. Fiindcă suntem conștienți că schimbările mici, ca parte a inițiativelor de îmbunătățire continuă, pot avea un impact semnificativ asupra calității, costului și livrării”, spune Jenny Turner, Director de Marketing pentru industria igienei profesioniste în afaceri la Essity.
Tork oferă o gamă largă de produse profesioniste de ștergere ca parte a sistemului Tork Performance®, pentru a ajuta la optimizarea rutinelor de curățare autonome în mediile industriale. Sistemul include atât o varietate de lavete de curățare, cât și dozatoare care sunt robuste și disponibile într-o gama unică de opțiuni pentru montare, ceea ce le permite să fie amplasate la îndemâna operatorului. Până la 89% dintre operatorii de mașini sunt de acord că „plasarea dozatoarelor de lavete robuste și profesioniste exact acolo unde am nevoie de ele ar susține curățarea eficientă și întreținerea preventivă”.*
Pentru a afla mai multe despre cum să implementați o modalitate de lucru kaizen, inclusiv sfaturi importante pentru a vă ajută să începeți, vă rugăm să vizitați www.tork.ro/Echipatpentruimbunatatire și descărcați Echipat pentru îmbunătățire™ – Ghid de îmbunătățire a productivității.
*Sursă: www.tork.ro/Echipatpentruimbunatatire
Despre Tork
Brandul Tork oferă produse și servicii profesionale de igienă clienților din întreaga lume, de la restaurante și instituții medicale la birouri, școli și industrii. Produsele noastre includ dozatoare, prosoape de hârtie, șervețele igienice de toaletă, săpun, șervețele, lavete, dar și soluții software pentru curățarea bazată pe date. Prin expertiza în igienă, design funcțional și sustenabilitate, Tork a devenit un lider de piață care susține și îndeamnă clienții să gândească vizionar, astfel încât să fie întotdeauna pregătiți pentru afaceri. Tork este un brand global al Essity și un partener angajat pentru clienții din peste 110 de țări. Pentru a ține pasul cu cele mai recente știri și inovații Tork, vă rugăm să vizitați www.torkusa.ro.
Despre Essity
Essity este o companie mondială de igienă și sănătate. Suntem dedicați îmbunătățirii bunăstării prin produsele și serviciile noastre. Vânzările sunt efectuate în aproximativ 150 de țări sub cele mai importante mărci globale TENA și Tork, precum și alte mărci puternice, precum JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda și Zewa. Essity are aproximativ 46.000 de angajați. Vânzările nete în 2019 s-au ridicat la aproximativ 13,5 miliarde de dolari. Sediul companiei este situat în Stockholm, Suedia, iar Essity este listată pe Nasdaq Stockholm. Essity sparge barierele în calea bunăstării și contribuie la o societate sănătoasă, durabilă și circulară. Mai multe informații la www.essity.com.