Începând cu luna martie, Kaufland România actualizează pachetul de beneficii pentru angajații companiei și oferă vouchere de vacanță ce pot fi folosite pentru cumpărarea de servicii turistice în România. Astfel, venitul mediu brut al unui angajat în magazine și depozite ajunge la 6100 lei pe lună, incluzând sporuri, tichete de masă, vouchere de vacanță dar și alte beneficii.
Valoarea totală a voucherelor de vacanță ce vor fi acordate în acest an este de peste 1,5 milioane de euro. Prin decizia de a le introduce în pachetul de beneficii, Kaufland România își propune să sprijine și redresarea turismului românesc din acest an. Demersurile necesare implementării acestui beneficiu au început încă din luna noiembrie a anului trecut iar soluția acordării a fost identificată în luna ianuarie a acestui an.
Venitul brut al angajaților Kaufland România crește începând cu luna martie 2021, ca urmare a acordării voucherelor de vacanță ca beneficiu suplimentar pentru angajații cu peste trei ani vechime, precum și a voucherelor oferite cu diverse ocazii pe parcursul anului.
Compania este printre cei mai mari angajatori privați din România, cu o medie de peste 15.000 de angajați.
,,Decizia de a acorda vouchere de vacanță va avea un impact indirect în economie, unde se vor întoarce cei 1.5 milioane euro pe care îi acordăm astfel angajaților. Actualizăm an de an pachetul de beneficii, astfel am decis să direcționăm o parte din buget spre vacanțe în România. Toate sectoarele sunt strâns legate în echilibrul economiei, și înțelegem că și noi avem puterea să mișcăm lucrurile, prin deciziile pe care le luăm zi de zi”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.
Kaufland își consolidează poziția de angajator de top și obține pentru al șaselea an consecutiv certificarea de Top Employer în România, iar pentru a treia oară la nivel european, distincții acordate de Top Employers Institute din Olanda în urma unei analize riguroase a proceselor de resurse umane din interiorul companiei, a facilităților acordate și a posibilităților de dezvoltare pe care le au angajații de pe toate nivelurile.
Distincția primită dovedește încă o dată că angajații sunt o prioritate și împreună formează o mare familie, în care fiecare membru al echipei este tratat egal, iar oportunitățile de dezvoltare sunt disponibile tuturor.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.