- Volkswagen este partener global al UEFA EURO 2020
- Inovația, inteligența artificială și sustenabilitatea fac parte din viziunea brandului pe termen lung
- Promisiunea brandului este ca până în 2050 să atingă neutralitate la emisiile de dioxid de carbon
Performanța este imposibilă fără 100% pasiune și implicare. Volkswagen este dedicat unui efort susținut și continuu pentru sustenabilitate în materie de business și dezvoltare, iar ca partener global al UEFA EURO 2020 își propune să aducă mai mult în atenția publicului valorile care stau la baza dezvoltării sale viitoare.
Cu o viziune care înglobează inovația, inteligența artificială și sustenabilitatea, brandul auto a investit în electromobilitate încă din 2015, dând astfel startul unei noi ere, cu implicații pozitive pentru întreaga societate.
Rescrierea istoriei mobilității
Volkswagen a rescris istoria mobilității printr-o serie de inițiative sustenabile, realizate în premieră în România de un brand auto! De la prima stație de încărcare rapidă din România, deschisă în 2015, de la cea mai mare rețea privată stații de încărcare deținută de un importator din țară, cu investiții de peste 1 milion de euro, și până la o gamă variată de modele electrice, Volkswagen continuă să facă pași definitorii către sustenabilitate sub deviza „Way to zero”. Promisiunea brandului este ca până în 2050 să atingă neutralitate la emisiile de dioxid de carbon.
„Evoluția trebuie alimentată cu energie și pasiune din prezent”
„Mobilitatea electrică este prioritatea Volkswagen, iar noi o susținem prin toate acțiunile noastre cu scopul de a atinge obiectivul impus până în 2050, sub deviza „Way to zero”. Am remarcat încrederea românilor în produsele mărcii noastre și entuziasmul cu care au primit gama de modele electrice, motiv pentru care am ajuns astăzi în topul vânzărilor în România la această categorie. Evoluția trebuie alimentată cu energie și pasiune din prezent. La nivel global, Volkswagen își concentrează atenția în direcția sustenabilității și a inovației, și acum mă refer inclusiv la lansările modelelor ID.3 și ID.4, iar noi aducem acest spirit în România”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen Autoturisme.
Confort și performanță pentru toate gusturile
Prin lansarea ID.3, Volkswagen a marcat o premieră mondială, fiind prima mașină proiectată de la zero, pe o nouă platformă, cu scopul de a funcționa exclusiv pe baterii. Alături de ID.4, primul SUV 100% electric din serie, desemnat mașina anului 2021 la nivel internațional, prezintă un ciclu de producție neutru la emisiile de carbon. Alte modele care vor completa gama, pentru a satisface toate nevoile și gusturile consumatorilor, urmează să fie lansate.
Abordarea Volkswagen pentru sustenabilitate include și soluții pentru utilizarea energiei din surse verzi, pentru a se asigura că mașinile nu vor genera emisii de carbon pe tot parcursul ciclului lor de viață. Pactul Ecologic European (European Green Deal) prevede ca, până în 2050, producția de automobile să fie exclusiv electrică, iar emisiile de carbon să fie substanțial reduse.