ViacomCBS anunță, în premieră, strategia de streaming Paramount+ și numele producțiilor difuzate

  • ViacomCBS va introduce Paramount+ în SUA și pe piețele internaționale din 4 martie, începând cu America Latină și Canada
  • 30.000 de episoade din seriale, 2.500 de titluri de filme și peste 1.000 de show-uri sportive live, plus știri, vor fi disponibile pe Paramount+

ViacomCBS a anunțat noua sa strategie de streaming diferențiat, odată cu mult așteptata lansare internațională a serviciului Paramount+, din 4 martie. Serviciul Paramount+ va pune la dispoziția publicului un mix de emisiuni de sport și știri (disponibile exclusiv în Statele Unite) și producții de divertisment din portofoliul brandurilor ViacomCBS, precum BET, CBS, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Paramount Pictures și Smithsonian Channel.

„În peisajul de divertisment de astăzi, ViacomCBS se diferențiază ca singura companie media care adoptă pe deplin fiecare segment al universului de streaming, indiferent că este vorba despre un seriviciu gratuit, premium sau plătit”, a declarat Bob Bakish (foto stânga), Președinte și Director Executiv al ViacomCBS. „Lansarea Paramount+ ne completează strategia cu un serviciu de streaming plătit, unde consumatorii vor găsi laolaltă conținutul pe care îl iubesc: sport, știri de ultimă oră și divertisment, la scară largă. Pe măsură ce privim spre viitor, ViacomCBS este poziționat ideal pentru a valorifica întregul potențial al resurselor și al capabilităților noastre – de la studiourile și capabilitățile de producție de nivel mondial și portofoliul masiv de conținut, până la platforma noastră globală de marketing și relațiile locale – și a se adapta la oportunitățile globale pe care le oferă streaming-ul.

„Cu un portofoliu care cuprinde producții îndrăgite și francize iconice precum SpongeBob și Star Trek, Paramount+ este un serviciu de streaming atrăgător și diferențiat pentru toate tipurile de public. Alături de  Pluto TV și SHOWTIME®, serviciul va consolida ecosistemul nostru de streaming, oferindu-ne un avantaj competitiv foarte important pe măsură ce ne îndeplinim obiectivul de a ajunge la consumatori pe fiecare platformă, prin creativitate, conținut și experiențe unice”, spune Tom Ryan (foto dreapta), Președinte și CEO al ViacomCBS Streaming.

 

Lansarea internațională a Paramount+

ViacomCBS va introduce Paramount+ pe piețele internaționale din 4 martie 2021, debutând în 18 țări din America Latină și Canada. Serviciul va fi lansat în Țările Nordice din 25 martie 2021 și în Australia pe parcursul anului curent, urmată de alte piețe internaționale.

Cu capacități de producție pe cinci continente, acorduri de distribuție puternice, relații locale și expertiză în întreaga lume, Paramount+ va valorifica audiența globală de top a ViacomCBS pentru a stimula creșterea serviciilor de streaming și expansiunea internațională. ViacomCBS Networks International va aduce aduce pe piața de streaming producții exclusive dedicate fanilor serialelor pentru copii și familie, drame, emisiuni reality show și multe altele.

Pe o selecție de piețe internaționale, Paramount+ va pune la dispoziția publicului producții originale, precum The Man Who Fell to Earth, Mayor of Kingstown, Guilty Party, Halo și The Offer, o “bibliotecă” de conținut extinsă și francize de succes și o experiență premium pentru utilizator. Pentru majoritatea abonaților internaționali, Paramount + va difuza, de asemenea, producții SHOWTIME® și va include seriale celebre ca Dexter, Ray Donovan, The Affair, Your Honor, The Comey Rule sau Escape at Dannemora. Mai mult, la fel ca în SUA, Paramount+ va difuza pe piețele internaționale unele dintre cele mai mari francize pentru copii din lume, inclusiv SpongeBob SquarePants, Teenage Mutant Ninja Turtles, Dora the Explorer și PAW Patrol – pe lângă mult așteptatele Kamp Koral și Astronauts, producția Nickelodeon Animation Studios.

Serviciul va oferi, de asemenea, o selecție variată de de conținut premium global și local care acoperă toate genurile, cu titluri marca Paramount Television Studios, CBS și o colecție variată de producții originale, seriale cu scenariu exclusiv, filme Paramount și multe altele.

Prin intermediul ViacomCBS International Studios (VIS), o divizie a ViacomCBS Networks International, producții locale ale unor creatori de top din întreaga lume vor debuta pe Paramount+. De exemplu, în America Latină, serviciul va difuza:

  • The Envoys – un thriller supranatural produs împreună cu regizorul și scenaristul câștigător al Premiului Oscar, Juan Jose Campanella.
  • Cecilia – o producție dramedy creată de renumitul scriitor și regizor argentinian Daniel Burman, având-o în distribuție pe actrița mexicană Mariana Trevino.

Prețurile abonamentelor vor varia în funcție de piață, dar Paramount+ va fi disponibil pentru publicul internațional la un preț atractiv.

La nivel internațional, Paramount+ va fi disponibil online pe ParamountPlus.com, prin intermediul aplicației Paramount+ pentru iOS și Android și pe o serie de dispozitive TV conectate și platforme OTT. Serviciul va avea, de asemenea, o distribuție largă pe platformele majore de pe piețele internaționale, inclusiv Claro Video, Mercado Libre, Izzi & Claro Brazilia în America Latină și Nuuday, Telenor și Allente în Țările Nordice.

Mai multe informații despre ViacomCBS sunt disponibile pe site-ul www.viacomcbs.com.

 

Despre ViacomCBS Networks International  (VCNI)

ViacomCBS Networks International (VCNI), divizie a ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC), este alcătuit din multe dintre cele mai emblematice mărci de consum din lume. Portofoliul său include Channel 5, Telefe, Network 10, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount Network, precum și serviciile de streaming Paramount+ și PlutoTV, și ViacomCBS International Studios, printre altele. Pe lângă serviciile inovatoare de streaming și produsele video digitale, ViacomCBS Networks International oferă capabilități puternice în soluții de producție, distribuție și publicitate pentru partenerii de pe cinci continente și din peste 180 de țări.