Iată-ne ajunşi, după 20, chiar 22 ani de activitate, la ora bilanţului. În toată această perioadă Grupul Business Press s-a remarcat în faţa cititorilor cu aparitiile publicistice ale revistelor Business Press, Business Press Construct, Business Press Medical, Business Press Agricol și Cotidianul Agricol ca branduri reprezentative ale presei mediului de afaceri.
Încă de la debut, Business Press a oferit cititorilor săi articole tematice, prezentări de companii şi produse, dar şi interviuri cu personalităţi marcante din sfera mediului de afaceri.
Bunătatea, Umanismul, Sensibilitatea, Integritatea, Nobleţea, Eleganţa, Sinceri-tatea şi Seriozitatea sunt calităţi esenţiale care, alături de elemente indiscutabile, precum Profesionalismul, Raţiunea, Etica, Sacrificiul şi Satisfacţia au definit cronologic activitatea grupului Business Press.
Astăzi, un colectiv dinamic, asemenea unei familii adevărate, formează cu sfinţenie echipa redacţională care cu respect a reuşit în mod profesionist să-şi onoreze cititorii şi colaboratorii cu cele mai nobile distincţii ale sufletului, alocând fiecăruia locul bine meritat pe eşicherul economic al mediului de afaceri.
Trăim încărcaţi de emoţie organizarea celei de a 22 a ediţii a Galelor Premiilor Business Press, pe care o considerăm extrem de importantă. Menţionam în cadrul Galelor că “esenţele tari se ţin în flacoane mici”. Business Press este o echipă unită, cu suflet mare, care traieşte alături de colaboratori şi parteneri fiecare realizare, dar şi fiecare insucces, bucurându-se pentru împlinirile lor şi suferind pentru eşecuri.
Doresc colaboratorilor noştri ceea ce le doresc colegilor mei, pentru ca numai împreună am reuşit să ajungem la ediţia a 22 de premiere. Personal doresc să vă mărturisesc că în toată această perioadă nu am uitat nicio clipă gesturile, întamplările, condiţiile şi ziua în care s-a “născut” primul număr al revistei. De asemenea, nu pot să-i uit nici pe cei care, la început de drum, ne-au acordat sprijinul şi încrederea lor, fară de care editarea nu ar fi fost posibilă. Practic, cine poate investi într-un proiect care nu există, doar având cunoştinţă de echipa care şi-a dorit un alt drum, altul decât cel care s-a comercializat dintotdeauna şi din păcate se vinde foarte bine şi în prezent? Nu cred că poate cineva să-şi imagineze cât de greu a fost începutul şi cât de dificil este să strecori “binele” prin toată “mocirla” timpului. Cu toţii ştim cât de greu se construieşte o imagine şi cât de uşor este să denigrezi. Această antiteză este de fapt concurenţa neloială care ne sufocă. Din păcate, multe publicaţii apelează la şantaj, iar banii mulţi converg spre acest gen şi mai puţin spre latura constructivă, cea de promovare.
Grupul Business Press a rămas loial şi echidistant, promovând fără compromisuri mediul de afaceri la justa şi adevarata sa valoare.
Întotdeauna, un gând curat se va îndrepta spre toţi cei care ne-au fost şi ne sunt alături şi care au făcut posibilă existenţa noastră în toată această perioadă. Ne-am dorit să facem bine lucrurile, ne-am dorit mai puţin pentru noi şi mai mult pentru ceilalţi, şi avem speranţa ca nu v-am dezamăgit, iar dacă am făcut-o să nu ne menajaţi. Ştiu ca evoluţia nu poate avea loc fără opinii antagonice şi fără sacrificii, dar am ajuns în punctul în care ne sacrificăm pentru un crez nobil, învătând din fiecare experienţă.
În numele colectivului pe care îl conduc, şi căruia îi mulţumesc pentru toată strădania, înţelegerea şi respectul acordat, vă asigur că vom păstra nivelul valoric şi echidistant cu care v-am obişnuit, cu speranţa că ne vom întâlni şi la aniversarea Grupului Business Press de 30 de ani!
Geo BELDIMAN