
După trei luni de la achiziția comparatorului IXA.RO, echipa site-ului anunță că platforma a influențat aproape 1000 de achiziții din online, centralizând prețurile produselor pentru utilizatori pentru a le ușura aflarea celui mai mic preț. Au fost făcute peste 200000 căutări pe site, 2% din ele având o notă amuzantă precum „vreau ceva gratis” și „cazan de smoală”.
S-au economisit peste 10000 euro
„În primele două luni, IXA.RO a economisit românilor aproximativ 6000 euro. După a treia lună s-au strâns în total peste 10000 euro economisiți, impactul major fiind campania de promovare”, menționează Alexandra Mihalcea, programator în cadrul IXA.RO.
Au promovat aplicația pe TikTok
Comparatorul de prețuri a fost promovat pe TikTok cu ajutorul a 5 influenceri, cel mai apreciat video depășind 110000 vizualizări, urmând ca în următoarea perioadă să continue și pe celelalte platforme de socializare. Cel mai vizualizat video se regăsește aici: https://vm.tiktok.com/
Automatizare de procese
Echipa din spatele comparatorului desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței software-ului care elimină timp alocat căutărilor manuale și încurajează munca eficientă.